Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,kupiłem produkt oraz zapłaciłem za niego online,teraz chcę anulować to zamówienie ale nie widze takiej możliwosci,gdzie tego szukać?
@tomekkolaska, jeśli nie widzisz możliwości anulowania zakupu w zakładce Kupione, możesz skontaktować się ze sprzedającym mejlowo i przekazać mu swoją decyzję.
Napisałem do niego i poinformowałem go ze chce anulować zamówienie,on sie zgadza na to,napisał mi zebym anulował zamówienie ale nie widze takiej opcji w przypadku gdy transakcja jest już opłacona,gdzie tego szukać?
@tomekkolaska Anulowanie zakupu nie musi się odbywać na stronie Allegro, już samo to, że napisałeś do niego z informacją o rezygnacji jest anulowaniem. On nie może wymagać niczego więcej i musi Ci oddać pieniądze.
Anulować zakup na Allegro możesz na trzy sposoby, każdy jest tak samo ważny;
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Skorzystałeś już z trzeciej opcji, poinformowałeś o rezygnacji. Jeżeli sprzedawca nie odda Ci pieniędzy, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w nim problem i po 24 godzinach w dni robocze poproś tam o pomoc pracownika Allegro.