anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ANULOWANIE ZAKUPU

tomekkolaska
#7 Wielbiciel#

Witam,kupiłem produkt oraz zapłaciłem za niego online,teraz chcę anulować to zamówienie ale nie widze takiej możliwosci,gdzie tego szukać?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tomekkolaska, jeśli nie widzisz możliwości anulowania zakupu w zakładce Kupione, możesz skontaktować się ze sprzedającym mejlowo i przekazać mu swoją decyzję.   

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

tomekkolaska
#7 Wielbiciel#

Napisałem do niego i poinformowałem go ze chce anulować zamówienie,on sie zgadza na to,napisał mi zebym anulował zamówienie ale nie widze takiej opcji w przypadku gdy transakcja jest już opłacona,gdzie tego szukać?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@tomekkolaska Anulowanie zakupu nie musi się odbywać na stronie Allegro, już samo to, że napisałeś do niego z informacją o rezygnacji jest anulowaniem. On nie może wymagać niczego więcej i musi Ci oddać pieniądze.

Anulować zakup na Allegro możesz na trzy sposoby, każdy jest tak samo ważny;

Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;

 

  1. Wejdź w zakładkę Moje zakupy, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Moje zakupy, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

Skorzystałeś już z trzeciej opcji, poinformowałeś o rezygnacji. Jeżeli sprzedawca nie odda Ci pieniędzy, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś w nim problem i po 24 godzinach w dni robocze poproś tam o pomoc pracownika Allegro.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów