anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zakupy wysłanego już towaru

mksdudek
#7 Wielbiciel#

Witam, za pośrednictwem mojego konta zostały zamówione karty, znalazłem jednak atrakcyjniejsza ofertę oferującą cały zestaw w związku z tym anulowałem zakup jednak sprzedawca twierdzi, że już wysłał towar. Przesyłka jest za pośrednictwem PP listem poleconym ekonomicznym. W związku z tym chciałbym zapytać w jaki sposób w takiej sytuacji odstąpić od umowy. Czy odebrać przesyłkę i wysłać ją ponownie nadawcy? W takiej sytuacji kto pokrywa koszty wysyłki zwrotnej gdyż widzę, że zwroty na koszt sprzedawcy są dopiero od 2023. Czy może po prostu nie odebrać skoro ją już anulowałem i sama wróci do nadawcy? Nie wiem, nie znam się, proszę o odpowiedź @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@mksdudek Cześć. Zamówienie zostało anulowane, zatem Sprzedający nie zmienił statusu tego zamówienia przed wysyłką. W takim wypadku towar wciąż należy do Sprzedającego. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@ko_alka czyli  jak nie zmienię statusu w żadnym zamówieniu to za pół roku mogę żądać od kupujących zwrotu (teoretycznie zakupionego przez nich) towaru w stanie nienaruszonym?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:96810784 tak, jeśli klient anuluje zamówienie .

oznacz moderatorów

Client:96810784
#13 Ambasador#

@mdrogeria przeczytaj to, co napisała moderatorka.

 

"Sprzedający nie zmienił statusu tego zamówienia przed wysyłką. W takim wypadku towar wciąż należy do Sprzedającego. "

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#