Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, za pośrednictwem mojego konta zostały zamówione karty, znalazłem jednak atrakcyjniejsza ofertę oferującą cały zestaw w związku z tym anulowałem zakup jednak sprzedawca twierdzi, że już wysłał towar. Przesyłka jest za pośrednictwem PP listem poleconym ekonomicznym. W związku z tym chciałbym zapytać w jaki sposób w takiej sytuacji odstąpić od umowy. Czy odebrać przesyłkę i wysłać ją ponownie nadawcy? W takiej sytuacji kto pokrywa koszty wysyłki zwrotnej gdyż widzę, że zwroty na koszt sprzedawcy są dopiero od 2023. Czy może po prostu nie odebrać skoro ją już anulowałem i sama wróci do nadawcy? Nie wiem, nie znam się, proszę o odpowiedź @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@mksdudek Cześć. Zamówienie zostało anulowane, zatem Sprzedający nie zmienił statusu tego zamówienia przed wysyłką. W takim wypadku towar wciąż należy do Sprzedającego.
@ko_alka czyli jak nie zmienię statusu w żadnym zamówieniu to za pół roku mogę żądać od kupujących zwrotu (teoretycznie zakupionego przez nich) towaru w stanie nienaruszonym?
@Client:96810784 tak, jeśli klient anuluje zamówienie .
@mdrogeria przeczytaj to, co napisała moderatorka.
"Sprzedający nie zmienił statusu tego zamówienia przed wysyłką. W takim wypadku towar wciąż należy do Sprzedającego. "
@Client:96810784 w momencie podjęcia przesyłki przez klienta prawo własności do produktu ulegnie zmianie jeśli transakcja ze strony kupującego nie zostanie anulowana . Dla własnego bezpieczeństwa najpóźniej w chwili podjęcia zlecenia do realizacji należy zmienić jego status czego autor wątku nie zrobił i tym sposobem poleci w plecy kilkanaście zylków . Tak nawiasem .... hmmm... ile masz latek ?😁
@Client:96810784 Kupujący zdecydował się anulować zamówienie, odstąpił od umowy. Rozumiem, że w hipotetycznej, opisanej przez Ciebie sytuacji, kupujący również anulują systemowo zamówienia, a Ty mimo wszystko je nadasz?
@ko_alka sprzedawca nadał zamówienie PRZED anulowaniem... no chyba, że czytamy inne wątki?