anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia a karta podarunkowa

ja654
#1 Nowicjusz#

Po wczorajszym zakupie, w którym użyłam częściowo płatności kartą podarunkową, nie doszło do zapłaty pozostałej kwoty, ponieważ wystąpił błąd BLIK. Anulowałam zakup, ale ponownie nie mogę użyć karty podarunkowej, bo pojawia się komunikat, że karta została użyta, a przecież nie doszło do transakcji... Mogę prosić o odblokowanie karty podarunkowej? Dziękuję. Pozdrawiam,  Joanna

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Wróci w ciągu 24 godz do ciebie: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony

a reklamacje i pytania kieruj tu: karty@allegro.pl.

oznacz moderatorów

ja654
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za info 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ja654 Cześć 🙂 Otrzymasz nową kartę w ciągu 24 godzin. Karta zostanie automatycznie przypisana do konta Allegro. Gdyby tak się nie stało, to napisz do nas na karty@allegro.pl 

oznacz moderatorów