Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po wczorajszym zakupie, w którym użyłam częściowo płatności kartą podarunkową, nie doszło do zapłaty pozostałej kwoty, ponieważ wystąpił błąd BLIK. Anulowałam zakup, ale ponownie nie mogę użyć karty podarunkowej, bo pojawia się komunikat, że karta została użyta, a przecież nie doszło do transakcji... Mogę prosić o odblokowanie karty podarunkowej? Dziękuję. Pozdrawiam, Joanna
Wróci w ciągu 24 godz do ciebie: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupony
a reklamacje i pytania kieruj tu: karty@allegro.pl.
Dziękuję za info 🙂
@ja654 Cześć 🙂 Otrzymasz nową kartę w ciągu 24 godzin. Karta zostanie automatycznie przypisana do konta Allegro. Gdyby tak się nie stało, to napisz do nas na karty@allegro.pl