anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia na fakturę

MAMY ROZWIĄZANIE!
gosiulek140769
#8 Zapaleniec#

2.11 zamówiłam pulsoksymetry na fakturę. Termin przesyłki widniał 4 dni robocze. Za dwa dni otrzymałam od sprzedającego informacje że ze względu na dużą ilość zamówień przesyłka może ulec wydłużeniu.  

10.11 wysłałam wiadomość że rezygnuje z zakupy ze względu na zbyt długi okres oczekiwania.

11.11 sprzedający napisał

„W przypadku zakupu przed podmiot gospodarczy nie ma możliwości odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. W przypadku niewywiązania się przez jedną ze stron umowy, przed jej rozwiązaniem, konieczne jest wyznaczenie dodatkowego terminu przez jedną ze stron.
Na obecnym etapie zamówienie znajduje się w magazynie , z planowaną datą realizacji na dzień 12.11.2020 roku. Nie ma możliwości anulowania wysyłki, ponieważ zamówienie jest już procesowane.”

Dzisiaj jest 13.11 i ani widu ani słychu o nadanej przesyłce. Wydaje mi się że w tym przypadku  sprzedający powinien przyjąć moją rezygnacje nie wywiązując się z terminu. Co mądrzejsi ode mnie sądzą o tym?

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

gosiulek140769 sprzedający nie wywiązuje się z deklaracji . Rozpocznij dyskusję informując o rezygncji z zakupu z tegoż powodu i żądaj natychmiastowego zwrotu środków ,

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@gosiulek140769 To nie było odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Nie masz obowiązku czekać na towar ponad czas wyznaczony w ofercie. Możesz w tej sytuacji zrezygnować i domagać się zwrotu wpłaty. Po anulowaniu sporu nie otworzysz, ale poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

 

oznacz moderatorów
gosiulek140769
#8 Zapaleniec#

Dzięki tak zrobię

oznacz moderatorów
gosiulek140769
#8 Zapaleniec#

Dzięki kochani z apodpowiedZi a żeby zakończyć temat (być może ktoś skorzysta z rozwiązania w przyszłości) melduję:

napisałam do sprzedawcy zgodnie z radami ale mówiąc kolokwialnie „spuścił mnie na drzewo” powołując się że był to zakup na fakturę i powinnam podać wiążącą datę dostawy a przecież sam podał datę 12.11. 

Napisałam do pomocy na Allegro i dosłownie za 2-3 godziny całkiem inna rozmowa. Kwiaty, gratulacje, wizyty w zakładach pracy.... żartuję. Odpisali że bardzo im przykro że tak się stało bo oni już pakują zamówienia z dnia 6.11 (ja zamówiłam 2.11) i to „niedopatrzenie” w systemie. Oczywiście poczuwają się do winy i jeśli nadal jestem zainteresowana towarem to dają dodatkowo upust 30% i dzisiaj wysyłają do paczkomatu „paczka w weekand”  Zgodziłam się i już wyskoczył mi nr w aplikacji inpostu że paczka została nadana.

Po dostaniu przesyłki księgowość zrobi korektę faktury, także myślę że dobrze się zakończy. 

oznacz moderatorów