Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
2.11 zamówiłam pulsoksymetry na fakturę. Termin przesyłki widniał 4 dni robocze. Za dwa dni otrzymałam od sprzedającego informacje że ze względu na dużą ilość zamówień przesyłka może ulec wydłużeniu.
10.11 wysłałam wiadomość że rezygnuje z zakupy ze względu na zbyt długi okres oczekiwania.
11.11 sprzedający napisał
„W przypadku zakupu przed podmiot gospodarczy nie ma możliwości odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. W przypadku niewywiązania się przez jedną ze stron umowy, przed jej rozwiązaniem, konieczne jest wyznaczenie dodatkowego terminu przez jedną ze stron.
Na obecnym etapie zamówienie znajduje się w magazynie , z planowaną datą realizacji na dzień 12.11.2020 roku. Nie ma możliwości anulowania wysyłki, ponieważ zamówienie jest już procesowane.”
Dzisiaj jest 13.11 i ani widu ani słychu o nadanej przesyłce. Wydaje mi się że w tym przypadku sprzedający powinien przyjąć moją rezygnacje nie wywiązując się z terminu. Co mądrzejsi ode mnie sądzą o tym?
gosiulek140769 sprzedający nie wywiązuje się z deklaracji . Rozpocznij dyskusję informując o rezygncji z zakupu z tegoż powodu i żądaj natychmiastowego zwrotu środków ,
@gosiulek140769 To nie było odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Nie masz obowiązku czekać na towar ponad czas wyznaczony w ofercie. Możesz w tej sytuacji zrezygnować i domagać się zwrotu wpłaty. Po anulowaniu sporu nie otworzysz, ale poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Dzięki tak zrobię
Dzięki kochani z apodpowiedZi a żeby zakończyć temat (być może ktoś skorzysta z rozwiązania w przyszłości) melduję:
napisałam do sprzedawcy zgodnie z radami ale mówiąc kolokwialnie „spuścił mnie na drzewo” powołując się że był to zakup na fakturę i powinnam podać wiążącą datę dostawy a przecież sam podał datę 12.11.
Napisałam do pomocy na Allegro i dosłownie za 2-3 godziny całkiem inna rozmowa. Kwiaty, gratulacje, wizyty w zakładach pracy.... żartuję. Odpisali że bardzo im przykro że tak się stało bo oni już pakują zamówienia z dnia 6.11 (ja zamówiłam 2.11) i to „niedopatrzenie” w systemie. Oczywiście poczuwają się do winy i jeśli nadal jestem zainteresowana towarem to dają dodatkowo upust 30% i dzisiaj wysyłają do paczkomatu „paczka w weekand” Zgodziłam się i już wyskoczył mi nr w aplikacji inpostu że paczka została nadana.
Po dostaniu przesyłki księgowość zrobi korektę faktury, także myślę że dobrze się zakończy.