Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Anulowałem zamówienie opłacone kuponem, który zakupiłam za punkty Benefit. Sprzedający powiedział, żebym kontaktowała się z Allegro w sprawie zwrotu środków… w jaki sposób środki wrócą do mnie?
@musksav Podaj proszę numer zamówienia, o któe chodzi.
e9d2eb31-dda1-11ec-8d15-cd33ea733b57
@musksav Wpłata została przekazana sprzedającemu i dotąd nie zlecił on jej zwrotu. Dodatkowo widzę, że metodą, którą wybrałaś, by opłacić to zamówienie jest Apple Pay, a nie kupon.
Kiedy sprzedający zleci zwrot środków, dostaniesz powiadomienie mailowe. Pieniądze wrócą na rachunek wykorzystany podczas płatności.
To dziwne - płaciłam kuponem i dopłacałam tylko niewielką kwotę przez ApplePay…
@musksav Dziękuję za zrzut. Sprawdziłam to ponownie i potwierdzam, że kwota wpłacona przez Apple Pay to 1 zł. Brak oznaczenia kuponu musi być błędem w naszym wewnętrznym systemie.
W tej sytuacji po zwrocie zleconym przez sprzedającego, na rachunek wróci 1 zł, a kupon się odświeży i będziesz go mogła wykorzystać podczas kolejnego zakupu.
Dziękuję! Sprzedający już zlecił zwrot. Kiedy kupon będzie ponownie aktywny?
Chciałam jeszcze tylko wspomnieć - pozostałą kwotę kuponu (0.91) wykorzystałam na innej aukcji. Czy to nie stanowi problemu?
@musksav Nie, to nie problem. Nowy kupon będzie do wykorzystania na kwotę 49,09 zł.
Zwrot został zlecony, ale jeszcze nie jest rozliczony, dlatego proszę Cię o cierpliwość.