Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 3 grudnia zamówiłam buty ale do tej pory paczka do mnie nie dotarła. Firma napisała, że wysyłka może zająć 20 dni roboczych. Cierpliwie czekałam ale jak butów nie było , tak nie ma. W opcji śledzenia paczki jest status " w drodze" od 10 grudnia. Pisałam dwie wiadomości do sprzedającego ale nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Chciałabym anulować zamówienie i odzyskać pieniądze. Próbowałam znaleźć opcję jak to zrobić ale wszystko jest powiązane z kontem Allegro a ja niestety złożyłam zamówienie bez logowania. Czy ktoś wie co mogę zrobić w obecnej sytuacji?
Sprawdź, czy jest dostępna ta metoda;
Jeśli nie ma takiej opcji;
Bez logowania, czyli tylko trzecia opcja. Możesz poprosić o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Wtedy sprzedawca szybciej wpłatę odda.
@Client:41543845 Po pierwsze poszedłeś według CCC i nie sprawdziłeś że wysyłka z Chin? No to Huston mamy problem. Nie chciałeś się zarejestrować - Houston mamy drugi problem. Zarejestruj się na Allegro i napisz do nich moze Ci podepną tamten zakup pod nowe konto. Wtedy otwórz dyskusje do zamówienia.
Ps. Lenistwo + brak czytania = kłopoty