Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Ostatnio zamówiłem produkt. Od tamtego momentu minął ponad tydzień, ze sprzedawcą nie mogę skontaktować się w żaden sposób. Nie zapłaciłem za zakup, ponieważ miałem zapłacić za pobraniem, zamównienie nie jest realizowane. Czy mogę zrezygnować i anulować zamówienie?
@Client:85959934 Czy wypełniłeś Formularz dostawy?Jaki jest czas realizacji zamówienia? Daj no numer albo link do tej aukcji.
Wydaje mi się, że wszystko było dobrze. Zauważyłem, że ten sprzedawca nie wysyła zamówień zbyt szybko. Miał być to prezent, więc za miesiąc nie będzie mi to już potrzebne.
Tutaj jest rzecz, którą zamówiłem. Czas wysyłki ok.4 dni. Zanówiłem już prawie 2 tygodnie temu.
@Client:85959934 Zrezygnuj i szukaj innego sprzedawcy, który wyśle jak trzeba.
Zamówiłem bez logowania do konta. Wystarczy, że napiszę do sprzedawcy? Problem w tym, że nie odbiera telefonu i nie odpisuje na maile. Dzięki za pomoc.
@Client:85959934 Napisz i miej wywalone na to czy odbiera, czy nie odbiera. Jego problem, nie Twój. Czas realizacji zamówienia minął.
@WREDZIA-W1 Obawiałem się, że niestety nie mogę anulować zamówienia, przyjdzie długi czas później, kiedy już tego nie potrzebuję i będą problemy, ale dziękuję Ci bardzo! Miłej nocy życzę.
@Client:85959934 Możesz spokojnie anulować, ze względu na niedotrzymanie warunków umowy (wysyłka w ciągu4 dni) Przecież nie będziesz czekać w nieskończoność. Dobranoc 🙂
@Client:85959934 Napisz sprzedawcy, że odstępujesz od umowy za względu na przekroczenie czasu realizacji - dostawy (na podstawie art. 5431 Kc). Wtedy nie masz już obowiązku odbierać przesyłki gdyby nawet dotarła.