Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj (04.11.2025) zamówiłem przedmiot. Przewidywany termin dostawy to 06.11.2025, ale do tej pory (05.11.2025, godzina 19:41) nie został zmieniony status przesyłki, czyli np. na "paczka nadana". W jaki sposób mogę teraz zrezygnować z tego zamówienia? Nie mam opcji anulowania.
@Client:126512491 nie będzie możliwości anulowania zamówienia jeśli, sprzedający zmienił jego status lub poda w zamówieniu numer do śledzenia przesyłki.
W takim przypadku możesz odstąpić od zakupu, zgłaszając zwrot. Jednak w takiej sytuacji, najlepiej skontaktować się bezpośrednio ze sprzedającym, aby ustalić czy jest jeszcze możliwość nie wysyłania zamówienia.
Jeżeli zamówienie było z dostawą inpostem to mogły być dziś problemy z nadaniem. System inpost nie pobierał w części zamówień, więc sprzedawca nie ze swojej winy mógł mieć problemy z nadaniem numeru przesyłki. Problem występował praktycznie cały dzień.