Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prośba o pomoc. Sprzedający nie wysłał towaru, na wiadomości nie odpisuje - dostaje tylko automatyczną odpowiedź.
Minął już ponad tydzień i chciałem anulować zamówienie, oraz poprosić o zwrot środków. Kliknąłem zwrot towaru....i tak myślę czy to prawidłowe podejście. Dostałem a automatu maila z informacją, że nie wybrałem sposobu wysyłki 🙂 Pytanie czy czekać na rozwój sytuacji czy pójść w opcję Zgłoś problem z zakupem?
@rycerz23 jak chcesz zwrócić coś co nie dostałeś 🙂 a masz aktywny przycisk anuluj ?
Możesz odstąpić od umowy, powołując się na nieterminową wysyłkę, możesz to zrobić w dyskusji ( zgłoś problem )
"jak chcesz zwrócić coś co nie dostałeś " no tyle to ja wiem 😜
nie było opcji anuluj....czemu? Może dlatego, że sprzedawca dodał nr przesyłki, która od tygodnia od niego nie wyszła. Kliknąłem zwróć towar chyba mając pomroczność jasną.
No nic, kliknąłem teraz zgłoś problem, nie otrzymałem produktu. Pewnie poczekam z 2 tygodnie i allegro zwróci kasę......
@rycerz23 allegro ma tak dziwnie skonstruowany ten system, wiec pozostaje dokonać zwrotu ( zaznaczając wysyłka własna ) od tego czasu sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy 🙂
Zaznaczając nie otrzymałem produktu to tylko pogonisz sprzedawcę z wysyłką, wszystko oki o ile chcesz dalej ten produkt w przeciwnym razie odstąp w dyskusji lub przez zwrot 🙂
@rycerz23
Tu masz podobne wątki :
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/ekogadka/zwroty/m-p/342329/highlight/true#M1451
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/sprzedaj%C4%85cy-poinformowa%C5%82-mnie-%...
i bezpieczne sposoby rozwiązania problemu.