Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Dokonałam zakupu z wykorzystaniem kodu / karty podarunkowej oraz płatności blik. Niestety skontaktował się ze mną sprzedający z informacją, że niestety mają problem z realizacją zamówienia (czekają na dostawę) i jednocześnie prośbą o anulację zamówienia, gdyż nie są w stanie zrealizować go w terminie podanym na aukcji. Zastanawiam się, czy anulując zamówienie, część opłacona z kodu / karty podarunkowej wróci na ten kod czy je stracę. Podpowiedzcie proszę jak rozwiązać ten problem.
Pozdrawiam
@cari-m Nie, nie stracisz jej. Dostaniesz nową kartę (przypisze się do konta automatycznie) do wykorzystania przy kolejnym zakupie.
Dziękuję 😊
Regulamin.
W przypadku zwrotu wszystkich Towarów (odstąpienie lub rozwiązanie umowy sprzedaży Towarów), które były przedmiotem Transakcji opłaconej z wykorzystaniem Karty Podarunkowej, Użytkownik otrzyma nową Kartę Podarunkową o takiej samej wartości nominalnej, jak Karta Podarunkowa wykorzystana w tej Transakcji. Karta Podarunkowa zostanie przypisana do Konta Allegro, na którym była wykorzystana pierwotna Karta Podarunkowa. Termin ważności i warunki wykorzystania nowej Karty Podarunkowej będą takie same jak pierwotnej Karty. Jeżeli do końca terminu ważności pierwotnej Karty Podarunkowej w momencie odstąpienia lub rozwiązania umowy sprzedaży Towarów jest mniej niż 14 dni, to nowa Karta Podarunkowa będzie miała 14-dniowy termin ważności - liczony od momentu przyznania tej nowej Karty.
https://allegro.pl/regulaminy/regulamin-kart-podarunkowych-allegro-4GDAboO2OFR
Dziękuję 😊