Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam przedmiot. Nie zdarzyłam zapłacić ponieważ błędnie wpisałam hasło do logowania na konto bankowe(przelew 24) i anulowałam transakcje. Zakup wisi w zakladce moje zakupy z rozpoczętą płatnością. Chciałam zapłacić jeszcze raz ale wyskakuje komunikat ze najpierw muszę anulować płatność i wtedy mogę dokonać zapłaty. Anulowałam jeszcze a komunikat nadal wyskakuje i nie mam możliwości zrobienia już nic... Co dalej? Ja chce zapłacić za przedmiot...
@caryca5 Jeżeli anulowałaś cały zakup przed zapłatą, to już go nie kończ. Kup to samo drugi raz od początku.
Jeżeli anulowałaś tylko płatność, to powinna być tam opcja Ponów płatność. Jeśli nie ma - kup od początku.
@caryca5 wyglada na to, że anulowałaś zakup to już nie masz możliwości ponowienia go. Musisz kupić jeszcze raz. 🙂