Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chce anulować zamówienie które nie jest opłacone. Próbowałam opłacić ale płatność jest nieudana. Nie widzę nigdzie aby można było anulować. Czy nie ma tu innego wyjścia niż takie że sprzedający musi wysłać przedmiot s ja odstąpię od umowy
Na AL nic nie musisz robić ,samo się po 5 dniach wystawi ponownie .Jeśli to zwykłe allegro ,napisz do sprzedawcy przez formularz o swojej rezygnacji by mógł szybciej szukać innego klienta i odzyskać prowizję .
Sprzedawca napisał abym odstąpiła i zwróciła przedmiot. Z tym że on nie został wysłany i opłacony przez mnie. Czyli rozumiem z tego że muszę męczyć sprzedawcę aby anulował zakup?
@matixow Sprzedawca wprowadza Cię w błąd. Nic nie musisz opłacać i odsyłać. Po prostu wyślij mu zwykłym mailem swoją rezygnację z zakupu - to będzie Twoje odstąpienie od umowy. Podaj tam jego dane, swoje dane, nazwę towaru i napisz, że rezygnujesz.
Automatyczne anulowanie przez Allegro po 7 dniach nie jest odstąpieniem od umowy ze sprzedawcą. Umowa pozostaje zawarta.
@matixow Jeśli sprawa dotyczy zamówienia z wczoraj, to nie musisz nic robić, bo nieopłacone zamówienie automatycznie anulujemy po 7 dniach od transakcji.