anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zniszczonej przesylki

Client:34881179
#7 Wielbiciel#

Witam, 

Zamowilam przesyłkę przez paczkomat i w aplikacji jest podana informacja ze przesyłka jest w centrum logistycznym (od 15.11).

Kontaktowałam się z inpostem i dostalam informacje ze przesyłka uległa zniszczeniu i że dali znać nadającemu i czekają na jego odpowiedź co z tym zrobić.

Skontaktowałam się że sprzedającym i przekazalam te informacje.

Powiedzieli ze nie dostali żadnej informacji i że gdy przesyłka do nich wróci do zwrócą pieniądze. 

 

Jednak nic się z tą przesyłka nie dzieje. Dalej jest w centrum logistycznym. Kontaktowałam się drugi raz z i postem i przekazali mi że nie dostali informacji od andajacego. 

 

Jak mogę anulować zakup żeby zwrócili mi pieniądze? Przesyłka i wróci do nadającego prędzej czy później. A ja był chciała odzyskać pieniądze prędzej. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

A zakup od firmy czy prywatnego sprzedającego?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:34881179 Jeżeli zakup od firmy to sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru, więc to on musi ci ja dostarczyć w deklarowanym terminie albo zwrócić śrdoki, Ja bym odstąpił od umowy jak sprzedający tak Ci odpisuje, Natomiast jak to prywatny sprzedający to odpowiada za przesyłkę do chwili jej nadania,

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:34881179. Proszę, podaj numer tego zamówienia.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:34881179
#7 Wielbiciel#

Cześć, 

e33c0860-a068-11ef-bde0-8778afe1a180

 

Znalazłam opcje 'zgłoś problem' ale nie wiem czy to dobra droga 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:34881179 załóż spór ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Raz takie coś miałam jako sprzedająca. Niech poszuka na mailu, bo prawdopodobnie ma tam informacje. Oni to do obu stron wysyłają.

oznacz moderatorów