Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zamowilam przesyłkę przez paczkomat i w aplikacji jest podana informacja ze przesyłka jest w centrum logistycznym (od 15.11).
Kontaktowałam się z inpostem i dostalam informacje ze przesyłka uległa zniszczeniu i że dali znać nadającemu i czekają na jego odpowiedź co z tym zrobić.
Skontaktowałam się że sprzedającym i przekazalam te informacje.
Powiedzieli ze nie dostali żadnej informacji i że gdy przesyłka do nich wróci do zwrócą pieniądze.
Jednak nic się z tą przesyłka nie dzieje. Dalej jest w centrum logistycznym. Kontaktowałam się drugi raz z i postem i przekazali mi że nie dostali informacji od andajacego.
Jak mogę anulować zakup żeby zwrócili mi pieniądze? Przesyłka i wróci do nadającego prędzej czy później. A ja był chciała odzyskać pieniądze prędzej.
A zakup od firmy czy prywatnego sprzedającego?
@Client:34881179 Jeżeli zakup od firmy to sprzedający odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru, więc to on musi ci ja dostarczyć w deklarowanym terminie albo zwrócić śrdoki, Ja bym odstąpił od umowy jak sprzedający tak Ci odpisuje, Natomiast jak to prywatny sprzedający to odpowiada za przesyłkę do chwili jej nadania,
Cześć, @Client:34881179. Proszę, podaj numer tego zamówienia.
Cześć,
e33c0860-a068-11ef-bde0-8778afe1a180
Znalazłam opcje 'zgłoś problem' ale nie wiem czy to dobra droga
@Client:34881179 załóż spór ze sprzedającym. W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
Raz takie coś miałam jako sprzedająca. Niech poszuka na mailu, bo prawdopodobnie ma tam informacje. Oni to do obu stron wysyłają.