anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:127680441
#2 Obserwator#

Brak wypłaty środków przez sprzedającego mimo tego ,że twierdzi iż przelew został wysłany . Nie dostałam żadnej wiadomości ani żadne pieniądze się nie pojawiły na żadnym z kont . Co zrobić 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
LEW433
#21 Demiurg#

A kiedy zwrot, mail od Allegro o zwrocie był? a jaka metoda płatności była?

oznacz moderatorów
Client:127680441
#2 Obserwator#

Sprzedający twierdzi ,że był zrobiony 25 .11 a żadnego mejla nie dostałam potwierdzającego chcociaz wpłynięcie środków . Raty 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Jak to było na Pay to  po maylu o zwrocie dosłownie w ciągu godziny czy dwóch dostajesz maile o zmianie umowy. Musiał ten zwrot nie wyjść. Spróbuj mu powiedzieć, że nie było potwierdzenia zwrotu więc nie wyszedł. Jak się będzie upierał to dyskusja. Raz miałam tak przypadkiem przez prowizje i tylko wiedza, ze należy pilnować maila sprawiła, ze sama się zorientowałam zanim klient zaczął mnie ścigać... Ale nie każdy to wie. 

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Rozumiem, że chodzi o zwrot? W takim wypadku powinieneś dostać maila z potwierdzeniem wysłania zwrotu i od tego momentu do 5ciu roboczych wraca... Jeśli maila nie było to najpewniej zwrot nie poszedł. To nie musiało być celowo, portal od razu pobiera prowizję i jak zabrało Allegro to zwrot nie wyszedł. Nie doświadczony albo zagoniony sprzedawca może to przeoczyć. Poproś żeby sprawdził czy na pewno zwrot wyszedł albo podaj numer zamówienia i oznacz moderatorów to sprawdzą...

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:127680441 Podaj numer zamówienia. Sprawdzę czy sprzedający zwrócił płatność. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:127680441
#2 Obserwator#

793e7451-ab0f-11ef-ac86-3782316f76c1

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak brak maila to możliwe ze nie zwrócił.

oznacz moderatorów
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:127680441 sprzedający zrobił zwrot dzisiaj. Przelew może się księgować do 2-3 dni roboczych. Pieniądze wpłyną na to samo konto, z którego była płatność 🙂 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:127680441
#2 Obserwator#

Dziękuję bardzo 😊 

oznacz moderatorów