Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Faktem jest, że chociaż przesyłka została już wysłana na mój adres, miałem wątpliwości co do autentyczności towaru i zdecydowałem się na zwrot towaru. Otworzyłem zwrot pieniędzy, ale później okazało się, że się myliłem i produkt był zgodny ze specyfikacją z danymi producenta, a teraz nie chcę zwracać pieniędzy i chcę otrzymać paczkę. Problem w tym, że zamówienie zostało już opłacone, system wskazuje datę przybycia (od 12 grudnia do 26 grudnia), a w zakładce zwrotów już wskazuje datę wysyłki do 12 grudnia, chociaż towaru nawet nie otrzymałem. Czy moja paczka dotrze?
Jak zrobiłeś zwrot przed wysłaniem raczej towar nie dotrze ale masz kontakt ze sprzedającym to zapytaj.
@Client:101718283 Cześć. 🙂 Czy sprzedający wysłał zamówienie? Spróbuj się z nim skontaktować przez Centrum Wiadomości i wyjaśnij tę sytuację 🙂
Dziękuję wszystkim za pomoc 😅