anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zwrotu towaru

Client:101718283
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Faktem jest, że chociaż przesyłka została już wysłana na mój adres, miałem wątpliwości co do autentyczności towaru i zdecydowałem się na zwrot towaru. Otworzyłem zwrot pieniędzy, ale później okazało się, że się myliłem i produkt był zgodny ze specyfikacją z danymi producenta, a teraz nie chcę zwracać pieniędzy i chcę otrzymać paczkę. Problem w tym, że zamówienie zostało już opłacone, system wskazuje datę przybycia (od 12 grudnia do 26 grudnia), a w zakładce zwrotów już wskazuje datę wysyłki do 12 grudnia, chociaż towaru nawet nie otrzymałem. Czy moja paczka dotrze?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Jak zrobiłeś zwrot przed wysłaniem raczej towar nie dotrze ale masz kontakt ze sprzedającym to zapytaj.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:101718283 Cześć. 🙂 Czy sprzedający wysłał zamówienie? Spróbuj się z nim skontaktować przez Centrum Wiadomości i wyjaśnij tę sytuację 🙂 

oznacz moderatorów

Client:101718283
#7 Wielbiciel#

Dziękuję wszystkim za pomoc 😅

oznacz moderatorów