Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłem zwrot towaru, jednak po namyśle chcę go zatrzymać. Zakup był opłacony z Allegro Pay. Co w tej sytuacji zrobić?
@marcinbrojewski Poinformuj sprzedającego, że jednak rezygnujesz ze zwrotu.
@nat_not naszło mnie takie pytanko do rozkminy, co jeśli kupujący w systemie zgłosi zwrot, a następnie postanawia zatrzymać towar. Zwrotu w systemie cofnąć chyba nie może więc jak wykonał go w terminie 14dni to ten zwrot wisi, a on w teorii może sobie towar przetrzymać powyżej 14dni na odesłanie i w teorii grozi mu potem naliczenie bezumownego korzystania. Co jak taki mądrala sobie odeśle zwrot np po roku bo tak, bo zgłosił w terminie. A nawet jak napisze do sprzedawcy że jednak rezygnuje ze zwrotu to to wszak nie ma mocy prawnej i weźmie się i rozmyśli po długim czasie? czy nie powinniście wtedy jak nie nastąpiło oddanie kasy w dłuższym okresie systemowo taki zwrot sami anulować? Bo w teorii możemy wygenerować taką patologię że sobie kupujący zwrot zgłosi, odeśle bóg wie po jakim czasie, założy dyskusję. Na zastosowanie art 34 ustawy konsumenckiej zgodnie z prawem będzie szalał że jemu się należy całość bo on nie używał, wymusi od allegro ap i jeszcze ma często możliwośc przykopania sprzedawcy negatywem. Normalnie wypożyczalnia towaru na allegro prawie legalnie. Tylko wszystko niezgodnie z duchem prawa i sprawiedliwością społeczną
@az1rael sprzedawca naliczy opłatę za bezprawne korzystanie z produktu .
@mdrogeria no dobra tylko jak znam życie to allegro w tym momencie pierwsze co zrobi to wymusi w dyskusji na sprzedawcy uzasadnienie dlaczego tyle tej opłaty i z czego to wynika. Pokaż mi sprzedawcę co jest wstanie wycenić to bezprawne korzystanie zwłaszcza jak go w dyskusji zaskoczą najlepiej z pileniem o odpowiedź z dnia na dzień. Kolejna rzecz utrata wartości towaru będzie ten sam cyrk. Finalnie albo sprzedawca oberwie AP bo za mało skutecznie się obroni albo allergo weźmie na klatę różnice da AP i dowali wam prowizje, a wy nam ceny podniesiecie, czyli nie fajnie bo zakładam że kupujący zakrzyczy system skutecznie. A allegro mogłoby w systemie anulować zwrot na wniosek strony i wtedy nie ma zwrotu, nie ma kłopotu jest przejrzyście.
@az1rael s'il vous plaît
Biorę pod uwagę produkty o długim terminie przydatności
Produkt ma rękojmię 2 letnią , wartość produktu dzielisz na ilość dni rękojmi i za każdy dzień zwłoki potrącasz 1/730 wartości .
chyba logiczne , a jak nie to mnie popraw 😁
no to tak ale byś musiał mieć wszystko w terminem ważności zawsze powyżej 2 lat bo chyba nie spisujesz daty wazności jak wysyłasz, zresztą kosmetyki otwarte i produkty higieniczne trochę inne podejście. Ja się zastanawiam jak wycenić umowne korzystanie przez np 1 rok z laptopa bo pomniejszenie ceny to powiedzmy że znajdę taki sam że ktos odsprzedaje
@marcinbrojewski ponformuj sprzedawcę o swojej decyzji najlepiej przerz CW tak , aby miał stosowne potwierdzenie Twojej woli , a jak przyjdzie termin spłać Pay
wchodzisz w centrum wiadomosci i piszesz do sprzedjącego wiadomość że rezygnujesz ze zwrotu towaru z dniem. Raty spłacasz sobie normalnie.