Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ płatność blik nie dotarła do kupującego zanulowałam zakup i co dalej
@mirela_radd Możesz podać numer zamówienia, o które chodzi?
97f16ff2-5816-11ec-b780-f936e06ab3b1
@mirela_radd Dalej jest jest tak, że anulowanie zakupu to odstąpienie od umowy, a zgodnie z regulaminem Allegro, jeśli towar nie został wysłany, sprzedawca ma obowiązek oddać Ci pieniądze w ciągu 2 dni.
tez mam taka nadzieję ale problem leży w tym że kupujący a jet ich 3 twierdzą że nie dotarły do nich płatności a alleggro że po ich analizie że dotarły więc całkjowita sprzeczność jedno jest pewne u mnie z konta ubyło 355 zł i odbiorcą jest allegro 🙂 więc czekam jestem w kontakcie z allegro zobaczymy 🙂
@mirela_radd potwierdzam. Nasz system pokazuje, że płatność została zakończona poprawnie. Widzę, że już pisałaś z nami w sprwie nr. 19559341 poproszę Cię więc jeszcze o chwilę cierpliwości, jeśli środki nie wrócą na Twoje konto w ciągu 48h, proszę daj znać e-mailowo w kontynuacji sprawy nr. 19559341. Będziemy to wyjaśniać z operatorem płatności.
fitom_2009 informuje że nie otrzymał płatności inni potwierdzili już że otrzymali dziwne jedni potwierdzają inny nie jutro dam znać w celu wyjaśnienia tej płatności pozdrawiam
czekam również na info z megadyskont czy otrzymał wpłatę bo tutaj cisza niestety zobaczymy jutro pozdrawiam
płatność blik zdjęła z konta kwoty kupujący jej nie otrzymali po anulowaniu nie otrzymałam zwrotu pł
@mirela_radd Ojej! Ale o co dokładnie Ci chodzi?
płatność blik zdjęła z konta kwoty kupujący jej nie otrzymali po anulowaniu nie otrzymałam zwrotu pł
Kupujący nie otrzymali, czy sprzedający? Sprzedający otrzymują do końca następnego dnia roboczego po zleceniu wpłaty. Po anulowaniu czego? Płatności? Zakupu? To musi potrwać. Najkrócej sprzedawca ma 2 dwa dni na zwrot wpłaty, a Allegro na jej przekazanie 3 dni.
zawsze gdy płaciłam blikiem to zatychmiast miałam odp na poczcie że kupujący otrzymał wpłatę na allegro ciągle był status w toku wygląda na to że wpłata zatrzymała sie na etapie allegro oczywiście zanulowałam zakupy w aplikacji bank mam odbiorca .... allegro 🙂
@mirela_radd Jeśli anulowałaś, to pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. Anulowana wpłata nie dociera do sprzedawcy. W zakładce Moje zakupy Ponów płatność.
Mam podobny problem, dlatego pozwolę się podpiąć. Kupiłem dwa przedmioty od sprzedającego, zapłaciłem blikiem, pieniądze zostały pobrane z konta, jednakże cały czas status płatności oczekiwał na potwierdzenie. Odczekałem dłuższy czas i anulowałem zakup, co w takim wypadku ze zwrotem pieniędzy na konto? Problem w tym, że nie widziałam nigdzie opcji o anulowaniu płatności, a jedynie zakupu. Bo doczytałem, że w przypadku anulowania płatności kasa wraca po paru dniach na konto. A co w przypadku anulowania zakupy, gdy pieniądze nie dotarły do sprzedającego?
Również sie podpinam. Zapalcilem za 2 przedmioty kasa z konta zniknela a potwierdzenia od allegro brak nawet dostalem informacje po przekierowaniu ze platnosc nieudana.. zamowienie rozmowy na allegro najwczesniej na 14? Kpina?
no hej u mnie potwierdziłam blik i kasa przeszła ale był ciągle status w toku wieć przy takiej niejasności zanulowałam kupujący nie otrzymali płatności wydaje mi się że po anulowaniu kwota powinna wrócić z allegro bo tak mam w banku że odbiorca to allegro
Też zastanawiam się nad anulowaniem ale co jesli kasa nie wroci? Czy jest tutaj jakis pracownik allegro? Czy tak sobie gadamy i gdybamy między sobą? 😉
słuchaj anuluj na pewno wróci przypomniałam sobie że rok temu było podobna sytuacja anulwać jak wiesz można tylko wtedy gdy zam nie weszło w fazę realizacji wdedy po prostu zrezygnowałam z zakupu w ciągu kilku minut czyli jest to czas dopóki nie przej płatności do kupującego i zwrot miałam w ciągu kilku dni a jeśli nie zanulujesz to jakby wisi w powietrzu 🙂
zawsze jak anulujesz kasa musi wrócić nie znam nikogo do którego by nie wróciła 🙂
ok dzieki w razie w mam potwierdzenie przelewu
ja również więc jak coś to w kontakcie dam znać ale myślę że allegro to poważna firma czekajmy wię a co do rozmowy z nimi to trochę kpina rzeczywiście na messenger gada automat na rozmowę sie czeka trochę to mało poważne że nie ma nikogo bazpośrednio 🙂