Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
korzystając z konta firmowego allegro omyłkowo nacisnąłem kupuję i płacę zamiast włóż do koszyka i dokonałem natychmiastowego zakupu- kasa z automatu została przelana do sprzedającego. Chciałem anulować zakup na co zgodził się sprzedający. Problem polega na tym , iż nigdzie nie mogę znaleźć opcji ANULUJ Zakup. Aby pominąć szereg pytań od razu wyjaśniam, że doszedłem do poziomu 3 a tu brak wskazanej poniżej opcji
Co powinienem zrobić z tym fantem?
@IntegraBROP no zrób to 🙂 https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-zwrotow-i-reklamacji/jak-poinformowac-sprzedajacego-o...
Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, poinformuj o tym sprzedającego:
@IntegraBROP Jak nie ma "anuluj", masz"zwróć cześć lub całość? To kliknij tam.
@IntegraBROP Anulować zakup możesz zwyczajnie, choćby wysyłając mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, o ile to zakup konsumencki. To nie jest tak, że zrezygnować możesz tylko za pośrednictwem Allegro i na stronie Allegro.
Dzięki za pomoc zadziałało. Pozdrawiam
A najprościej to napisać do sprzedającego. To chyba nie jest problem....