Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający twierdzi że 24. 02 dokonał zwrotu pieniędzy. Ja jednak nie otrzymałam żadnego maila a pieniędzy nie mam na koncie. Jak zweryfikować sytuację?
Jeśli otrzymałeś od allegro ,, wiadomość ,,sprzedający - nick - zwrócił Twoją wplatę to prawda i proces
trwa to ok. 3 dni roboczych . Alarm podejmij w poniedzialek najlepiej po poludniu .
poproś sprzedawcę o zrzut ekranu z dowodem zwrotu
@olaazz Najlepiej zweryfikuj ją poprzez otwarcie Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w której zgłosisz brak zwrotu wpłaty. w rozwiązaniu problemu pomoże Ci tam pracownik Allegro i samo "twierdzenie" sprzedawcy nie wystarczy. Gdyby zwrócił, otrzymałbyś odpowiednie powiadomienie mailowe od Allegro. Taki zwrot powinien trwać do 3 dni roboczych.
@olaazz Jeżeli zrobił zwrot to All wysyła maila, poczekaj do poniedziałku i wówczas otwórz dyskusję z sprzedawcą, zapewne od razu zwróci: https://allegro.pl/dyskusje/nowa