Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Niedawno zmieniłem telefon na iPhone 15 Pro i zauważyłem, że apka allegro działa dużo gorzej niż jej odpowiednik na Androida. Nie wdając się w zbytnie szczegóły chciałbym zapytać o najbardziej irytującą rzecz. Mianowicie, wystarczy, że nie korzystam z aplikacji przez pół dnia i muszę się ponownie logować. Dodałem urządzenie do zaufanych, zaznaczyłem aby nie pytało ponownie o kod 2FA na tym urządzeniu, ale to nic nie zmieniło. Używam iOS 17.5.1. Aplikacja allegro 7.79.0
Czy jest jakikolwiek sposób aby to konkretne zachowanie zmienić tak aby odpowiadało temu z Android gdzie mogłem być zalogowany właściwie cały czas?
Dziękuję. Wojciech
Cześć @mroova666. Przekażę Twoją sprawę do naszego działu technicznego. Powrócę do Ciebie z dalszymi informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Cześć @MiMary. Czy wiadomo cokolwiek w tej sprawie? Dzięki. Wojtek
@mroova666 Przykro mi, ale jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
Cześć, dołączam się do pytania bo mam dokładnie takie same objawy. Wersja apki i iOS ta sama.
pozdrawiam serdecznie!
Cześć @mroova666, @canidus. Otrzymałam informację, że wdrożyliśmy już poprawki, które będą dostępne w wersji 7.81. Proszę jeszcze o chwilę cierpliwości i aktualizację aplikacji, gdy tylko nowa wersja będzie dostępna.
Cześć, rzeczywiście wygląda na to, że problem został zaadresowany w wersji 7.81.
Błyskawiczna reakcja na zgłoszony problem. Dziękuję i pozdrawiam, Wojtek
@mroova666 do usług 🙂 Pozdrawiamy!
Mam to samo, dramat, aplikacja na IOS, podchodze do zielonego paczkomatu allegro odebrac przesyłkę, klikam w powiadomienie od allegro, że paczka przyszła i pyk: prosze się zalogować! I tak za każdym razem, doprowadza mnie to do szału, bo nie pamiętam swojego złożonego hasła do allegro i wracam z kwitkiem.
@rimbir, próbowałeś aktualizować aplikację? Jakiej ver używasz? U mnie najnowsza apka nie wylogowała się od kilku dni ani razu.
NIe próbowałam, spróbuję, dziękuję.
@rimbir we wtorek 30 lipca wdrożyliśmy poprawkę do naszej aplikacji wersji 7.81., która powinna być wolna od tego problemu. Proszę zaktualizuj naszą aplikację do najnowszej wersji. To powinno pomóc rozwiązać Twój problem 🙂
Dziękuję, tak zrobię!
Witam, posiadam wersje 7.84 i cały czas wylogowuje aplikacje na iOS, jest jakieś rozwiązanie?
@TW18 Czy próbowałeś usunąć aplikację i zainstalować ponownie?
Witam, sprobuje i dam znać czy pomogło
Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie pomogło, dzięki za pomoc