Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Płaciłem jednorazowo za zakupy u 3 sprzedających, mimo zaznaczenia że z FV nie otrzymuję FV.
Kupując przez Play opłaciłem za fartuchy. Otrzymuję informację " zakup nieopłacony" , płacę wobec tego jeszcze raz i otrzymuję zakupiony towar w podwójnej ilości "niby nie opłacony i opłacony".
@Stan13a Cześć. Każda płatność ma na początku status "Rozpoczęta". Dopiero po po kilku minutach status płatności zmienia się na "Zakończona".
Prawidłowo przekazałeś dane do faktury. Dokument do pobrania znajdziesz w zakładce Moje zakupy. Przy wybranym zamówieniu kliknij "Szczegóły zakupu", następnie w części "Dane do faktury" wybierz "Zobacz faktury".
Zakup nie był opłacony. Taka informacja była w Moich zakupach. Dlatego też oplcilem ponownie. Okazało się że opłaciłem 2 razy.
Ja oznaczam często że chce Fv i jakoś nie pamiętam żeby była w zakładce "Moje zakupy" , albo na mailu, albo w przesyłce,albo w CW.😁