Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakiś problem z aplikacją Allegro? Godzinę temu pobrana aktualizacja i niestety aplikacja wyświetla tylko białą stronę . Aplikacja odinstalowana i zainstalowana ponownie nie naprawiła błędu. Telefon był resetowany.
Napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
i podaj im też model telefonu.
Moderatorzy Ci nie pomogą.
Cześć, @marta8417. Czy problem nadal występuje? Jeśli tak, to proszę, podaj wersję aplikacji oraz nazwę urządzenia, z którego korzystasz. Podeślij również zrzut ekranu.
Tak, problem dalej występuje.
Iphone 7plus (15.8.3)
wersja aplikacji 8.8.0
Dziękuję, @marta8417. Przekażę sprawę do zespołu odpowiedzialnego za aplikację i niedługo wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@MiMary a jednak 🙂. Dziękuję
@MiMary ja również mam problemu z aplikacją lokalnie od tygodnia, również po resecie telefonu, zainstalowanie na nowo aplikacją nie pomaga , zgłosiłem problem podobno jest w dziale technicznym lecz nikt się tym tam nie zajmuje
Cześć, @Agent555. Widzę, że sprawa trafiła do działu technicznego w piątek (07.02.2025), dlatego proszę Cię o chwilę cierpliwości. Sprawa jest weryfikowana.