Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
od dłuższego czasu nie pokazuje mi żadnych zdjęć produktów w aplikacji, nic nie pomga próbowałem różnych ustawień w samej aplikacji, usuwałem dane czy usuwałem i wgrywałem aplikację na nowo.
@luzik103, poproszę Cię o zdjęcia ekranu, które to obrazują. Z jakiego modelu (i marki) urządzenia korzystasz?
W aplikacji pomimo wybrania zdjęcia nie ładuje mi go. Telefon to Xiaomi Mi 10T Pro lecz to nie tylko tego modelu dotyczy bo na innych dwóch telefonach też problem występuje.
@luzik103, abym mogła przekazać to zgłoszenie do działu technicznego, potrzebuję jeszcze zrzutów ekranów, o które prosiłam Cię w pierwszej wiadomości. 🙂
dopiero w przeglądarce mogę dodać zdjęcia i w niej wyświetlają mi się zdjęcia produktów więc nie jest to wina telefonu a napewno samej aplikacji.
@luzik103, dziękuję - podasz jeszcze wersję aplikacji, z której korzystasz? Aby to sprawdzić, wejdź w zakładkę Konto w aplikacji, a następnie zajrzyj do sekcji "O Aplikacji" i "O programie".
Proszę bardzo.
@luzik103, dziękuję. Na Twoim zrzucie widać ikonkę "R", co oznacza roaming. Ta opcja pojawia się w przypadku utraty zasięgu lub problemów z nim. Może być to tego kwestia. Sprawdź, czy problem występuje w innym miejscu lub połącz się przez wi-fi.
To akurat nie ma nic do rzeczy bo mam dwie karty sim w telefonie jedną Niemiecką, która odpowiada za internet i całą resztę i Polską kartą. Ten sam problem jest nawet w przypadku wi-fi a na transmisji danych nie mam żadnego limitu gdyż mam nielimitowany internet.
Niestety mam ten sam problem co jakiś czas. Telefon Samsung s20 fe
Allegro app wersja 7.66
@big-lukas Odinstaluj aplikację i zainstaluj ponownie. Jeśli problem nie ustąpi, sprawdź czy się pojawia, kiedy zmieniasz źródło internetu.