anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aplikacja sie zawiesza przy zmianie sposobu dostawy.

JPK83
#7 Wielbiciel#

Jw. Problem dotyczy tylko aplikacji mobilnej. Nie pomoglo jej przeinstalowanie. Pozwala wejsc w menu zmiany sposobu dostawy, nastepnie po akceptacji, wraca do poprzedniego menu i sie zamraza. Nic nie da sie zrobic, jedynie ponownie urucbomic aplikacje. I_ tak w kolko. Na laptopie ok. Jak mozna to rozwiazac?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@JPK83 Cześć. 🙂 Napisz mi proszę, z jakiej wersji aplikacji korzystasz, a także z jakiej wersji systemu operacyjnego na urządzeniu mobilnym. Następnie nagraj ekran, żeby problem, który zgłaszasz, był widoczny i prześlij mi. Ja przekażę to do działu technicznego. 🙂 

Film możesz wrzucić na platformę hostingową i wkleić tutaj lub przesłać na spolecznosc@allegro.p (tylko wtedy prośba o link do tego wątku, żebym mogła wrócić do Ciebie z odpowiedzią). 

oznacz moderatorów