Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jw. Problem dotyczy tylko aplikacji mobilnej. Nie pomoglo jej przeinstalowanie. Pozwala wejsc w menu zmiany sposobu dostawy, nastepnie po akceptacji, wraca do poprzedniego menu i sie zamraza. Nic nie da sie zrobic, jedynie ponownie urucbomic aplikacje. I_ tak w kolko. Na laptopie ok. Jak mozna to rozwiazac?
@JPK83 Cześć. 🙂 Napisz mi proszę, z jakiej wersji aplikacji korzystasz, a także z jakiej wersji systemu operacyjnego na urządzeniu mobilnym. Następnie nagraj ekran, żeby problem, który zgłaszasz, był widoczny i prześlij mi. Ja przekażę to do działu technicznego. 🙂
Film możesz wrzucić na platformę hostingową i wkleić tutaj lub przesłać na spolecznosc@allegro.p (tylko wtedy prośba o link do tego wątku, żebym mogła wrócić do Ciebie z odpowiedzią).