anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

kontakt z allegro

next_summer
#2 Obserwator#

witam,

proszę moderatorkę o pomoc. bo widzę że są tutaj taki pomocne osoby a ja tutaj po raz pierwszy 😉

Otrzymałam od serwisu komunikat w związku z toczącą sie dyskusją z kupującym, w której brałam udział. Dziasiaj otrzymałam autoamtyczną wiadomość, że kupujuący zgłosił sie do Allegro Protect i żebym tutaj z treści wiadomości : 

"  Jeżeli nie możesz wypowiedzieć się w dyskusji i wyjaśnić sprawy kupującemu – odpowiedz na tego maila i prześlij swoje wyjaśnienia bezpośrednio do nas, aby mogły być uwzględnione w trakcie rozpatrywania wniosku." 

właśnie tak zrobiłam , odpowiedziałm opisując od początku cała sytaucję  na tego meila, tylko ze dostałam automatyczny zwrot o błednym adresie email , który jest automatem pewnie -powiadomienia@allegro.pl

wcześniej w dyskusji przwdstawiałm kilkakrotnie opis sytuacji z załaczonymi zdjęciami więc tym razem chciałm wysłac bezpśrednio do osoby rzeczywistej żeby ne otrzymać kolejnej automatycznek odpowiedzi

Proszę mi podac więc email , na który mogę przesłac swoją odpowiedź do pracownika allegro rozpatrującego wniosek, bo rozumiem że o to tutaj chodzi 

z góry dziękuję 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kolekcjoner608
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@next_summer Cześć 🙂 powiadomienia@allegro.pl to adres służący wyłącznie wysyłce powiadomień przez nas, nie odpowiadaj na tę wiadomość, bo do nas nie dotrze. 

Jeśli zamieściłaś już swoje wyjaśnienia w dyskusji, to nie musisz nam dodatkowo wysyłać ich inną drogą. 🙂 Ale jeśli czujesz taką potrzebę lub jest coś, co jeszcze w dyskusji nie wybrzmiało, to żeby się z nami skontaktować w jakiejś sprawie mejlowo, napisz przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

next_summer
#2 Obserwator#

dziękuję , skorzystam z tej opcji formularza . 

korzystając z okazji , a jest to jeden z punktów z mojej odpowiedzi do Państwa, czy wystarczy takie sformuowanie w dyskusji że reklamację rozpatrzyłam i uznaję ją za bezpodstawną ? Czy powinnam zlecić kupującemu odesłanie towaru ? wyczytałam w regulaminie że sprzedający może warunkować rozpatrzenie reklamacji odesłaniem towaru, może ale to znaczy nie musi tak ? nie chciałabym tutaj popełnić jakiegoś formalnego niedopatrzenia a że nie chodzi tutaj o stwierdzenie wad towaru tylko o inny odbiór koloru przez kupującego to fakt otrzymania go z powrotem nie zmieniłby mojego negatywnego rozpatrzenia reklamacji bo nie miałm możliwości popełnienia błedu, rzecz miałam tylko w jedynym kolorze, opisanym zgodnie z rzeczywistością w parametrach i opisie aukcji , ale moze sie mylę, może powinna mi kupująca przysłać tą koszulę ? prosze o poradę jeśli to możliwe tutaj 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@next_summer Nie wiem, jaki dokładnie klient zgłasza problem w reklamacji, ale jeśli do rozpatrzenia reklamacji wystarczy Ci opis lub zdjęcie reklamowanego towaru, to wydaj decyzję reklamacyjną na podstawie materiałów, jakimi dysponujesz. Dodam tylko, że w odpowiedzi reklamacyjnej powinnaś dobrze uzasadnić swoją decyzję. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów