Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Aplikacja się zawiesza przy próbie przejścia do kasy. Mam w koszyku rzecz. Klikam do kasy. Aplikacja wraca spowrotem do koszyka i wyrzuca błąd. Telefon Samsung Note 10lite. Aktualizacja systemu i aplikacji nic nie dala.
Pomocy.
@mathew1282 Spróbuj odinstalować i zainstalować aplikację ponownie lub wyczyść jej historię (Moje Allegro -> Konto -> Wyczyść historię aplikacji) 🙂
Jeśli to nie pomoże, to proszę o informację na temat wersji aplikacji (Moje Allegro -> Konto -> O programie) i wersji systemu Android.
Nie udało mi się powtórzyć błędu, dlatego potrzebne będzie mi również nagranie tej sytuacji (nagranie prześlij na spolecznosc@allegro.pl z linkiem do tego wątku, wtedy wrócę do Ciebie z odpowiedzią).
Wysłałem email.
Wyczyściłem historie. To samo.
Wersja Allegro 8.32.0
Wersja Android one UI: 5.1
@mathew1282 Dziękuję bardzo, potwierdzam otrzymanie wiadomości. Zgłosiłam ten problem do działu technicznego, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂
@mathew1282 Ponownie nie udało nam się powtórzyć błędu. Korzystaliśmy z tej samej wersji aplikacji (8.32) i wybraliśmy oferty widoczne na filmiku.
Wyczyść proszę pamięć podręczną w apce, zrestartuj telefon. Jeśli używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego lub VPNów na swoim urządzenie, to spróbuj je wyłączyć na czas zakupów.
Niestety wszystko wykonałem. Problem się dalej pojawia. Pomocy
@mathew1282 Mam jeszcze prośbę o podanie linków lub numerów pozostałych ofert wraz z ilością kupowanych sztuk. Na filmiku widzimy tylko dwie oferty, ale wartość zakupów świadczy o tym, że jest ich więcej
Koszyk został opróżniony. I na pojedynczą ofertę tak samo się dzieję.
@mathew1282 Tym bardziej nie wygląda to na błąd po naszej stronie. Sprawdź, czy na innym urządzeniu mobilnym również problem się powtarza, ponieważ jesteś jedynym użytkownikiem, który zgłasza takie nieprawidłowości, dlatego najprawdopodobniej problem leży po stronie Twojego urządzenia.
Dzień dobry ,mam ten sam problem co użytkownik wyżej, reset ustawień aplikacji , usunięcie aplikacji i ponowna instalacja nie pomogły .
Problem na przeglądarce PC nie występuje, gdy chce kupić jakiś przedmiot aplikacja zacina się i wraca do poprzedniego ekranu.
W załączniku nagranie zrzutu
@jola4014 przekażę to nagranie do zespołu technicznego, ale napisz mi proszę jeszcze z jakiego urządzenia i wersji aplikacji korzystasz.
Google Pixel 7
Android 15 wersja beta
Wersja aplikacji V8.80.0 (najnowsza ze sklepu google)
@jola4014 dziękuję, poprosiłam już nasz zespół techniczny o sprawdzenie tego błędu, więc gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie.
@jola4014 mam jeszcze dwa pytania:
Jeśli to nie pomoże, napisz proszę tutaj ponownie.
Zarówno WiFi jak i sieć komórkowa, to bez znaczenia.
Telefon był wielokrotnie restartowany, mogę się domyślić, ze problem leży w Android 15 wersja beta
@jola4014 dokładnie tak. Dostałam potwierdzenie od zespołu technicznego, że ta wersja Androida (15 beta) nie jest przez nas jeszcze wspierana.