anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aplikacja wyrzuca błąd przy kupowaniu

mathew1282
#7 Wielbiciel#

Aplikacja się zawiesza przy próbie przejścia do kasy. Mam w koszyku rzecz. Klikam do kasy. Aplikacja wraca spowrotem do koszyka i wyrzuca błąd. Telefon Samsung Note 10lite. Aktualizacja systemu i aplikacji nic nie dala. 

Pomocy. 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mathew1282 Spróbuj odinstalować i zainstalować aplikację ponownie lub wyczyść jej historię (Moje Allegro -> Konto -> Wyczyść historię aplikacji) 🙂 

Jeśli to nie pomoże, to proszę o informację na temat wersji aplikacji (Moje Allegro -> Konto -> O programie) i wersji systemu Android. 

Nie udało mi się powtórzyć błędu, dlatego potrzebne będzie mi również nagranie tej sytuacji (nagranie prześlij na spolecznosc@allegro.pl z linkiem do tego wątku, wtedy wrócę do Ciebie z odpowiedzią). 

oznacz moderatorów

mathew1282
#7 Wielbiciel#

Wysłałem email. 

Wyczyściłem historie. To samo. 

Wersja Allegro 8.32.0

Wersja Android one UI: 5.1

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mathew1282 Dziękuję bardzo, potwierdzam otrzymanie wiadomości. Zgłosiłam ten problem do działu technicznego, wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 🙂 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mathew1282 Ponownie nie udało nam się powtórzyć błędu. Korzystaliśmy z tej samej wersji aplikacji (8.32) i wybraliśmy oferty widoczne na filmiku.  

Wyczyść proszę pamięć podręczną w apce, zrestartuj telefon. Jeśli używasz jakiegoś oprogramowania antywirusowego lub VPNów na swoim urządzenie, to spróbuj je wyłączyć na czas zakupów. 

oznacz moderatorów

mathew1282
#7 Wielbiciel#

Niestety wszystko wykonałem.  Problem się dalej pojawia. Pomocy

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mathew1282 Mam jeszcze prośbę o podanie linków lub numerów pozostałych ofert wraz z ilością kupowanych sztuk. Na filmiku widzimy tylko dwie oferty, ale wartość zakupów świadczy o tym, że jest ich więcej 

oznacz moderatorów

mathew1282
#7 Wielbiciel#

Koszyk został opróżniony.  I na pojedynczą ofertę tak samo się dzieję. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mathew1282 Tym bardziej nie wygląda to na błąd po naszej stronie. Sprawdź, czy na innym urządzeniu mobilnym również problem się powtarza, ponieważ jesteś jedynym użytkownikiem, który zgłasza takie nieprawidłowości, dlatego najprawdopodobniej problem leży po stronie Twojego urządzenia. 

oznacz moderatorów

jola4014
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry ,mam ten sam problem co użytkownik wyżej, reset ustawień aplikacji , usunięcie aplikacji i ponowna instalacja nie pomogły .

Problem na przeglądarce PC nie występuje, gdy chce kupić jakiś przedmiot aplikacja zacina się i wraca do poprzedniego ekranu.

W załączniku nagranie zrzutu  

 

https://files.fm/u/z77zuqx5xd

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jola4014 przekażę to nagranie do zespołu technicznego, ale napisz mi proszę jeszcze z jakiego urządzenia i wersji aplikacji korzystasz.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

jola4014
#8 Zapaleniec#

Google Pixel 7 

Android 15 wersja beta

Wersja aplikacji V8.80.0  (najnowsza ze sklepu google) 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jola4014 dziękuję, poprosiłam już nasz zespół techniczny o sprawdzenie tego błędu, więc gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę do Ciebie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jola4014 mam jeszcze dwa pytania: 

  • z jakiego internetu korzystasz? W wi-fi, czy po danych komórkowych?
  • czy próbowałaś włączyć i wyłączyć telefon? Jeśli nie to spróbuj proszę to zrobić, ale przedtem usuń dane aplikacji.

Jeśli to nie pomoże, napisz proszę tutaj ponownie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

jola4014
#8 Zapaleniec#

Zarówno WiFi jak i sieć komórkowa, to bez znaczenia. 

Telefon był wielokrotnie restartowany, mogę się domyślić, ze problem leży w Android 15 wersja beta 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jola4014 dokładnie tak. Dostałam potwierdzenie od zespołu technicznego, że ta wersja Androida (15 beta) nie jest przez nas jeszcze wspierana.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów