anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Aukcja charytatywna - nie mogę dokonać płatności

mimina
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, wygrałam aukcję charytatywną, czas płynie a ja nie mogę zrobić przelewu. Kiedy wybieram okienko z szybkim przelewem (wybrałam już miejsce dostawy, dodatkowo zaznaczyłam check box z dodatkową wpłatą) mój bank jest widoczny, klikam zapłać, trwa jakiś proces, po czym nie zostaję przeniesiona na stronę banku lecz tkwie w tym samym miejscu, a płatność jest ponoć rozpoczęta. Czy są jakieś ograniczenia dla aukcji charytatywnych? Przy zwykłych nie mam takiego problemu. Dodam, ze próbowałam na dwóch przeglądarkach- nadal nie ma przekierowania.

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@mimina, jeśli płatność ma status "rozpoczęta", możesz ją ponowić. Spróbuj wyczyścić przeglądarkę (sprawdź też tryb incognito). Jeśli to nie pomoże, daj znać. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

mimina
#8 Zapaleniec#

niestety incognito nie pomaga, wybieram "przelew" - guzik na dole, potem "płacę", myśli i nic jestem nadal na tej samej stronie

mimina_0-1667504127838.png

mimina_1-1667504197097.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mimina Spróbuj proszę inną metodą płatności, a w przypadku tego problemu, czy występuje on tylko dla ofert charytatywnych, czy również podczas płatności za standardowe zamówienia? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mimina
#8 Zapaleniec#

Próbowałam kartą, ten sam problem, przed chwilą wyczyściłam też przeglądarkę na wszelki wypadek. Niestety nie mam teraz innego nieopłaconego zamówienia, żeby sprawdzić czy nie działa wcale, ale ostatnie niecharytatywne robiłam bez problemu.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mimina Poproszę zespół techniczny o sprawdzenie tej sytuacji, ale czy możesz przesłać mi zdjęcie całego ekranu przeglądarki (wraz z widoczną datą i godziną) lub krótki film obrazujący ten problem? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mimina
#8 Zapaleniec#

nie mam uprawnień do wrzucania filmów w takim razie zdjęcia 

mimina_0-1667507138054.pngmimina_1-1667507166691.png

i wracamy do punktu wyjścia 

mimina_2-1667507217233.png

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mimina Dziękuję, film możesz podesłać nam na adres mailowy spolecznosc@allegro.pl

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mimina
#8 Zapaleniec#

film wysłany

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mimina Bardzo dziękuję, dostałam Twoją wiadomość i już przekazałam ją do sprawdzenia do naszego zespołu technicznego.  

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mimina Czy możesz sprawdzić jeszcze, czy problem występuje także po wyłączeniu wszystkich zewnętrznych programów, które mogą mieć wpływ na wyświetlanie strony www takich jak Adblock i podobne? Podaj mi proszę jeszcze wersję przeglądarek, które sprawdzałaś i wersję systemu operacyjnego, z jakiego korzystasz. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KociPazurPoznan
#2 Obserwator#

Mam ten sam problem przy próbie opłacenia aukcji charytatywnej (zaraz sprawdzę, czy również zwykłej) - również po wybraniu opcji płatności przelewem.

Adblock i inne addony wyłączone, Chrome, w zakładce network widzę poprawny PUT na endpoint edge. allegro. pl/purchases/[redacted]/buy-and-pay-commands/web - jestem nawet w stanie wejść na redirectUrl z payloadu i wyświetla mi się poprawnie strona z danymi do przelewu - pytanie do działu technicznego - dlaczego nie następuje automatyczny redirect? Czy url z payloadu jest bezpieczny i można wysłać przelew na wygenerowane dane? Ot, zagwozdka! 

oznacz moderatorów

KociPazurPoznan
#2 Obserwator#

I od razu dopowiadam - przy zwykłej aukcji nie mam problemu z przekierowaniem.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@KociPazurPoznan @mimina Dziękuję, nasz zespół techniczny dalej będzie wyjaśniał ten problem. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KociPazurPoznan
#2 Obserwator#

Po rozmowie z doradcą na czacie przesłałam mailem zebrane dane (screeny, .har, kroki do reprodukcji) - mam nadzieję, że działowi technicznemu uda się rozwiązać problem jak najszybciej (również dlatego, że jako przedstawicielce Fundacji, która sprzedaje na aukcjach charytatywnych, zależy mi na tym, żeby nasi klienci nie mieli problemów z zakupami u nas 🙂 )

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@KociPazurPoznan Nam również na tym zależy, dlatego tak jak już pisałam, sprawdzamy co jest przyczyną tej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mimina
#8 Zapaleniec#

Czy udało się coś ustalić? Dzisiaj próbowałam zrobić przelew z dwóch komputerów. Proszę o odpowiedź 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@mimina @KociPazurPoznan przykro mi, ale nie mamy nowych informacji na ten temat. Przypomniałam się już w tej sprawie i gdy tylko otrzymamy odpowiedź, damy tutaj znać!

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mimina
#8 Zapaleniec#

Chome Wersja 107.0.5304.88 (Oficjalna wersja) (64-bitowa),

Edge Wersja 107.0.1418.26 (Oficjalna kompilacja) (wersja 64-bitowa)

Windows 11Pro

jak widać w poście poniżej @KociPazurPoznan zna się lepiej i w sumie potwierdza. Nie chce mi się robić zakupów na siłę, zeby sprawdzic, czy w innych aukcjach mam ten sam problem, ale kilka lat temu miałam to samo z charytatywną- wtedy odbierałam wreszcie wylicytowany przedmiot osobiście.

 

oznacz moderatorów