anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Automatyczne zakończenie nierozwiązanej dyskusji

Czarna_Gizarma
#7 Wielbiciel#

Proszę o odpowiedź na moje pytanie. Pomimo całkowicie jasnej informacji z mojej strony, że dyskusja nie została rozwiązana i nadal nie mam zwrotu kosztów, allegro samoczynnie zamknęło mi dyskusję ze sprzedawcą. Nie mogę otworzyć kolejnej.

To czysta kpina. Proszę o interwencję - zero reakcji ze strony allegro, a potem samoczynne zamknięcie dyskusji, ponieważ niby to ja nie określiłem, że problem dalej nierozwiązany.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Adekpol
#13 Ambasador#

Allegro samoczynnie zamyka dyskusję jeśli kupujący w żaden sposób nie oznaczy, że jest ona nierozwiązana. 

Podejrzewam że przesyłają maila z pytaniem czy sprawa została rozwiązana

Polecam tutaj poprosić o otwarcie, tu jest tylko forum 

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

ELMIX-SHOP
#12 Orędownik#

Oczywiście zgadzam się. Allegro wysyła wcześniej informację, że zamierza zamknąć dyskusję.

Informacja z Allegro:

Dyskusja trwa już 30 dni. Poprosiliśmy kupującego, aby zdecydował, czy jego problem został rozwiązany.

Druga informacja z Allegro:

Minęło 14 dni, a kupujący nie określił, czy udało mu się rozwiązać problem. W związku z tym uznaliśmy sprawę za rozwiązaną i zakończyliśmy dyskusję.

Miałeś 2 tygodnie na zdecydowanie się, czy sprawa została załatwiona - czyli aż 14 dni. Zgodnie z zaakceptowanym przez Ciebie regulaminem - Allegro zamknęło dyskusję.

Pozostaje sprawa zwrotu pieniążków za zwrócony towar. Sugeruję w pierwszej kolejności kontakt ze sprzedacą, jeśli to nie pomoże - kontakt z serwisem Allegro przez formularz kontaktowy. Zamknięcie dyskusji wcale nie oznacza rozwiązania problemu.

Post ten piszę jako sprzedawca. Liczba zwrotów jest wręcz porażająca. Dotyczy to głównie zakupów z programu SMART - gdzie kupujący kupują kilka przedmiotów na kwotę 40 zł, żeby mieć darmową wysyłkę i darmowy zwrot, po czym za darmo odsyłają np. 3 przedmioty z 4-ech zakupionych (takich samych), jako powód podając zakup przez pomyłkę lub nie podając powodu. Na dodatek sprzedawca nie otrzymuje zwrotu dowodu zakupu. Czyli do sprzedającego dochodzi paczka z towarem i tyle... Nie wiadomo od kogo, brak dowodu zakupu, brak informacji od kogo jest ta przesyłka..... Towar wraca używany, porysowany, bez dowodu sprzedaży. U mnie to jest cała sobota - obsługa zwrotów i reklamacji, identyfikowanie zwrotów, szukanie po MS i poczcie, wydzwanianie do klientów, robienie korekt i reklamacji. Nikt z kupujących nie zdaje sobie sprawy, że obsługa zwrotu bez dołączonego paragonu to jest czas ok. 20 minut.

Polecam zatem w pierwszej kolejności kontakt ze sprzedawcą - nie podejrzewam, żeby ktoś specjalnie odmawiał zwrotu gotówki. Czasem trwa to dłużej - proszę mi wierzyć. I im większa  i znana  firma - tym dłużej to trwa. I tym bardziej Allegro jest po stronie tej firmy (dotyczy to tylko dużych firm, płacących wysokie prowizje lub mających wystawionych po kilkaset tys. aukcji i mających własnych opiekunów w Allegro).

Jako kupujący też miałem ostatnio niemiłą sytuację - kupiłem towar, efekt- info od sprzedawcy o opóźnionej dostawie od producenta (wiem , że takowa nie mogła być, gdyż u producenta przez pewien czas nie było tego towaru), potem szereg informacji od sprzedawcy (zachorował na grypę, jeździł z teściową po Polsce po lekarzach, zmieniał siedzibę firmy, rozwiódł sie z żoną), Zwrot gotówki zajmował 2 miesiące , cały czas w dyskusjach, pomimo bardzo jasnej sytuacji, że sprzedawca nie dostarczy mi zakupionego towaru w tej cenie. Stanowisko Allegro - kompletny brak reakcji (2 mies. trwała sprawa, jasno pisałem, żeby sprzedawca wysłał mi towar lub zwrócił kasę). W międzyczasie Allegro pozwoliło sprzedawcy na zmianę loginu w serwisie - to jest dopiero absurd. Utrudnienie w zlokalizowaniu nieuczciwego sprzedającego.

Ale w sklepach internetowych nie jest lepiej - im większy sklep - tym bardziej większe olewanie klienta. W Carrefour - zamówienie na ponad 2 tys - 2 mies. oczekiwania, nawet nie wiem ile e-maili wysłałem. Następny - OleOle - zakupy w kwietniu - do dnia dzisiejszego (to już lipiec) otrzymuję wiadomości e-mail o wysłaniu faktur - i na tym sprawa się kończy, Faktur brak) . Czyli nie OleOle tylko OlejOlej (klienta, w domyśle)...

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Czarna_Gizarma W tej sprawie pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a

Otworzą dyskusję lub pomogą w inny sposób.

oznacz moderatorów