anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria 17 grudnia - nie można dodać niczego do koszyka

MAMY ROZWIĄZANIE!
lover78
#7 Wielbiciel#

Chyba padlo allegro. Nie mozna nic dodac do koszyka a przy zakupach nieoczekiwany blad.

oznacz moderatorów
38 ODPOWIEDZI 38
mwmonety
#21 Demiurg#

Reanimują ale może nie przeżyć.

oznacz moderatorów
snorth
#8 Zapaleniec#

Pytanie jak to długo potrwa?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@snorth Wyjaśniamy tę sprawę w dziale technicznym. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za utrudnienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Client:73780496
#2 Obserwator#

ja nie mam czasu ani cierpliwości.męcze się z tym allegro od 2 godzin . 

oznacz moderatorów
Abraxxx
#7 Wielbiciel#

Mój problem polega na tym, że już na pierwszym etapie czyli wybieraniu uczelni, lista dostępnych uczelni się nie pokazuje, a po wpisaniu pełnej nazwy uczelni, nie pokazują się żadne sugestie. Przycisk "Wyślij" powoduje tylko pojawienie się komunikatu o nakazie wyboru uczelni. Mam ten problem zarówno w aplikacji mobilnej jak i w przeglądarce na komputerze PC. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Abraxxx Możesz nam przesłać zrzuty ekranu z widokiem opisanych problemów?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Abraxxx
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20201217-110053_Allegro.jpg

Screenshot_20201217-110049_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Abraxxx Te nieprawidłowości mogą mieć związek z problemami, które zgłaszają inni kupujący. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy.

AKTUALIZACJA: Już wszystko wróciło do normy. Przepraszamy!

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Abraxxx Na forum tego nie wyjaśnisz, pytaj odpowiedni dział Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=569dabab-dbcc-475a-a33e-cb7d09e35af1

oznacz moderatorów
czarnydrian
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Wyczyść lub zmień przeglądarkę.

oznacz moderatorów
Client:73780496
#2 Obserwator#

to nic nie da ja wyczyściłam i na innej przeglądarce też próbowałąm

 

oznacz moderatorów
Leider666
#7 Wielbiciel#

Ja również nie mogę niczego zamówić. Chyba nie tylko sprzedający mają awarię

oznacz moderatorów
Client:73780496
#2 Obserwator#

ja mam to samo. Chciałam kupić dzieciakowi prezent a muli jak nie wiem :/. Maskara jakaś, przeciążone serwery czy co ? Niech tu Nam konkretnie ktos odpowie i to szybko bo stałych klientów swojej platformy powinno traktować piorytetem ..

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lover78 @xyz96 @tomczak_zz @samochodowy0404 @Viccak Otrzymałam informację, że awaria została usunięta. Przepraszamy za wszystkie problemy techniczne. Nie powinny już występować.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
michalsuchewicz
#7 Wielbiciel#

Witam

Dnia 30.10  kupiłem 3 pary butów new ballance o łącznej wartości ponad 600. Dostawa miała być przewidziana na dzień 16-24 listopada w formie allegro in post. Nie otrzymałem przesyłki ani powiadomienia do dnia dzisiejszego. Ponadto podczas próby kontaktu ze sprzedającym zauważyłem że skasował swoje konto. Chcąc zgłosić problem w programie ochrony kupującego wyświetla mi się brak zamówień spełniających kryteria. Chciałbym się zapytać czy mogę dochodzić o zwrot pieniędzy lub paczki i w jakiej zakładce mogę to zrobić ?

 

Liczę na odpowiedź i pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@michalsuchewicz To ciekawe, dlaczego nie możesz wypełnić wniosku do Programu Ochrony Kupujących. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy, ale jednak po usunięci aukcji przez serwis są problemy z wnioskami. Zapytaj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... jak masz w tej sytuacji wypełnić wniosek. Na pewno istnieje taka możliwość. Napisz tu ponownie, co Ci Allegro odpowiedziało.

oznacz moderatorów
7YP6K
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów
D_Skarzycka
#1 Nowicjusz#

Próbowałam wysłać zapytanie do sprzedawcy - po kliknięciu "wyślij" pojawia się banner "coś poszło nie tak, spróbuj później". Czy jest problem z tą funkcjonalnością?

oznacz moderatorów