anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria 17 grudnia - nie można dodać niczego do koszyka

MAMY ROZWIĄZANIE!
lover78
#7 Wielbiciel#

Chyba padlo allegro. Nie mozna nic dodac do koszyka a przy zakupach nieoczekiwany blad.

oznacz moderatorów
38 ODPOWIEDZI 38
mwmonety
#21 Demiurg#

Reanimują ale może nie przeżyć.

oznacz moderatorów
snorth
#8 Zapaleniec#

Pytanie jak to długo potrwa?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@snorth Wyjaśniamy tę sprawę w dziale technicznym. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za utrudnienia.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:73780496
#2 Obserwator#

ja nie mam czasu ani cierpliwości.męcze się z tym allegro od 2 godzin . 

oznacz moderatorów
Abraxxx
#7 Wielbiciel#

Mój problem polega na tym, że już na pierwszym etapie czyli wybieraniu uczelni, lista dostępnych uczelni się nie pokazuje, a po wpisaniu pełnej nazwy uczelni, nie pokazują się żadne sugestie. Przycisk "Wyślij" powoduje tylko pojawienie się komunikatu o nakazie wyboru uczelni. Mam ten problem zarówno w aplikacji mobilnej jak i w przeglądarce na komputerze PC. 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Abraxxx Możesz nam przesłać zrzuty ekranu z widokiem opisanych problemów?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Abraxxx
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20201217-110053_Allegro.jpg

Screenshot_20201217-110049_Allegro.jpg

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Abraxxx Te nieprawidłowości mogą mieć związek z problemami, które zgłaszają inni kupujący. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy.

AKTUALIZACJA: Już wszystko wróciło do normy. Przepraszamy!

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Abraxxx Na forum tego nie wyjaśnisz, pytaj odpowiedni dział Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=569dabab-dbcc-475a-a33e-cb7d09e35af1

oznacz moderatorów
czarnydrian
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Wyczyść lub zmień przeglądarkę.

oznacz moderatorów
Client:73780496
#2 Obserwator#

to nic nie da ja wyczyściłam i na innej przeglądarce też próbowałąm

 

oznacz moderatorów
Leider666
#7 Wielbiciel#

Ja również nie mogę niczego zamówić. Chyba nie tylko sprzedający mają awarię

oznacz moderatorów
Client:73780496
#2 Obserwator#

ja mam to samo. Chciałam kupić dzieciakowi prezent a muli jak nie wiem :/. Maskara jakaś, przeciążone serwery czy co ? Niech tu Nam konkretnie ktos odpowie i to szybko bo stałych klientów swojej platformy powinno traktować piorytetem ..

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@lover78 @xyz96 @tomczak_zz @samochodowy0404 @Viccak Otrzymałam informację, że awaria została usunięta. Przepraszamy za wszystkie problemy techniczne. Nie powinny już występować.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
michalsuchewicz
#7 Wielbiciel#

Witam

Dnia 30.10  kupiłem 3 pary butów new ballance o łącznej wartości ponad 600. Dostawa miała być przewidziana na dzień 16-24 listopada w formie allegro in post. Nie otrzymałem przesyłki ani powiadomienia do dnia dzisiejszego. Ponadto podczas próby kontaktu ze sprzedającym zauważyłem że skasował swoje konto. Chcąc zgłosić problem w programie ochrony kupującego wyświetla mi się brak zamówień spełniających kryteria. Chciałbym się zapytać czy mogę dochodzić o zwrot pieniędzy lub paczki i w jakiej zakładce mogę to zrobić ?

 

Liczę na odpowiedź i pozdrawiam serdecznie

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@michalsuchewicz To ciekawe, dlaczego nie możesz wypełnić wniosku do Programu Ochrony Kupujących. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy, ale jednak po usunięci aukcji przez serwis są problemy z wnioskami. Zapytaj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... jak masz w tej sytuacji wypełnić wniosek. Na pewno istnieje taka możliwość. Napisz tu ponownie, co Ci Allegro odpowiedziało.

oznacz moderatorów
7YP6K
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów
D_Skarzycka
#1 Nowicjusz#

Próbowałam wysłać zapytanie do sprzedawcy - po kliknięciu "wyślij" pojawia się banner "coś poszło nie tak, spróbuj później". Czy jest problem z tą funkcjonalnością?

oznacz moderatorów