Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
od tygodnia nie mogę nic kupić, przedmioty nie wskakują do koszyka , co jest?
przeglądarka chrome, na telefonie nie mam problemu, czyli zapewne wina przeglądarki
@myniaczek1 Zapewne U mnie wszystko OK Zmień na inna albo przeinstaluj !!
@LEW433 Przeglądarki nie trzeba od razu przeinstalowywać (co zresztą zazwyczaj nic nie daje, bo śmieci typu cookies czy cache dalej leżą w katalogach jej profilu oraz w temp), wystarczy skorzystać z "trzech króli", czyli Ctrl+Shift+Delete (trzeba wyczyścić co najmniej cookies i cache, chyba że komuś nie zależy na historii przeglądania, to może jechać po całości).
A najlepiej skonfigurować sobie przeglądarkę tak, żeby czyściła się przy zamknięciu. Niestety, większość użytkowników stosuje jedynie tryb uproszczonej konfiguracji zwany "dalej, dalej, dalej, zakończ"😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Możliwe ale nie znam możliwości i umiejętności każdego tu obecnego
@myniaczek1 Wystarczy czyszczenie przeglądarki 🙂