anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria paczkomatu Inpost - jakie procedury?

MAMY ROZWIĄZANIE!
pinsplash
#21 Demiurg#

@InPost pytanko. Chciałem wczoraj odebrać paczkę ( dzisiaj rano mija 48h termin), a tu...kolejka przed paczkomatem i technik naprawiający urządzenie. Radził przyjść za ok 2h, a jak nie naprawi to dopiero nastepnego dnia ok. 12:00-14:00. Na szczęście naprawił tego samego dnia i paczkę odebrałem. Ale co się dziej jeśli jednak jest nienaprawialna awaria a termin odebrania paczki upłynął? Jest przekierowywana do innego paczkomatu? Czeka w tym paczkomacie do czasu naprawy ? Inne ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
79 ODPOWIEDZI 79
xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash W tym przypadku jako kupującego nie interesują Cię problemy InPost. Reklamację składasz u sprzedawcy, dobrze znasz podstawę prawną. Wiesz o odpowiedzialności sprzedawcy za przesyłkę do momentu wydania rzeczy. Nie szarpiesz się z InPostem, tylko domagasz się wydania towaru od sprzedawcy lub zwrotu wpłaty.

oznacz moderatorów
Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@pinsplash  Jakiś czas temu w podobnej sytuacji zadzwoniłam na infolinię i mi przedłużyli czas odbioru o 24 godziny o ile dobrze pamiętam. Też jestem ciekawa czy jakoś to usprawnili.

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów
Aga781108
#8 Zapaleniec#

Dlaczego mam domagać się zwrotu kosztów od sprzedawcy? przecież to nie jego wina.. dlaczego on ma tracić? Winna jest ta chora firma która nie chce wydać paczki.

oznacz moderatorów
nostalgia53
#10 Popularyzator#

SERI0??????????

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@pinsplash 

Każda sytuacja jest indywidualna. W pierwszej kolejności podejmujemy działania mające na celu jak najszybsze przywrócenie maszynie pełnej funkcjonalności, by Klienci mogli odebrać paczki. Jeśli Klient z powodu niedostępności Paczkomatu nie jest w stanie odebrać przesyłki, powinien skontaktować się z nami w celu wydłużenia czasu na odbiór przesyłki i zweryfikowania sytuacji.

Natomiast jeśli okazuje się, że nie ma możliwości przywrócenia pełnej sprawności maszynie w krótkim czasie, Oddział wraz z Serwisem mogą podjąć decyzję o wyjęciu paczek z Paczkomatu i alternatywnej formie doręczenia (np. poprzez umieszczenie w innym paczkomacie).

oznacz moderatorów
ciastek4
#7 Wielbiciel#

W naszej miejscowości Żołynia (37-110) są paczkomaty ZLN01M oraz ZLN01C. Dzwoniąc na infolinię InPost dowiedziałem się że jeden jest wyłączony ale drugi działa, a kupując towary na allegro nie mam możliwości wyboru dostawy towaru do paczkomatu w mojej miejscowości tylko oddalonym o 5 km. Dzwoniłem do InPost ale odesłano mnie na allegro żeby tam zgłaszać problem. Może tu coś ustalę albo skierujecie mnie gdzie to zgłosić bo sam nie wiem.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@ciastek4 Bo pewnie przepełniony...zostaje Ci Rakszawa...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@ciastek4 

Oba wskazane paczkomaty są przypisane do tego samego adresu. 

Paczkomat 
ZLN01C został wyłączony z sieci aktywnych paczkomatów z powodu relokacji. 
Paczkomat został relokowany na inną lokalizację. 
 
W miejsce tego paczkomatu powstał paczkomat ZLN01M. Nowy paczkomat jest już aktywny i znajduję się pod tym samym adresem co paczkomat ZLN01C. 
oznacz moderatorów
ciastek4
#7 Wielbiciel#

Wszystko OK, tylko skoro paczkomat ZLN01C jest aktywny, to dlaczego kupując na allegro towary nie mam możliwości wyboru tego paczkomatu jako formy dostarczenia przesyłki. Oczywiście ma to miejsce z różnymi osobami sprzedającymi na allegro.

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@ciastek4 

Paczkomat ZLN01C został wyłączony z sieci aktywnych paczkomatów.

Oznacza to, że paczkomat jest nieaktywny.

Jeśli jakiś paczkomat zostaje wyłączony to wybór i korzystanie z niego przez Klientów nie jest możliwy. Paczkomat został wyłączony, dlatego Klient nie ma możliwości wybrania go jako paczkomatu odbiorczego. 

oznacz moderatorów
Aga781108
#8 Zapaleniec#

CO ZA BZDURY! Mam paczkę w paczkomacie od 5 DNI!!! wysyłacie chore sms "jesteśmy w kontakcie" jak **piiip**ka dzwonię i proszę żebyście mi tą paczkę wydali. Wasza odpowiedź: proszę czekać na sms o treści "paczkomat jest już naprawiony". Może mam tam leki? może mam tam figurki czekoladowe? są upały ta metalowa pucha nawet nie chłodzi bo jest całkiem wyłączona. Przecież możecie go naprawiać miesiąc jak nie dłużej, a ja dalej i mnóstwo innych ludzi będzie czekać. Najgorsza firma! żeby jeszcze jakiś dział reklamacji był.. NIE! BO PO CO?

Najpierw dostaje propozycje że przekierujecie mi paczkę gdzieś indziej, nagle jednak nie! mam czekać.

 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Aga781108 

Bardzo prosimy o informację którego dokładnie paczkomatu dotyczy zgłoszenie. Zweryfikujemy aktualny status paczkomatu.

Prosimy też o bezpośredni kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Zgłoszenie można wysłać drogą korespondencyjną na adres pomoc@inpost.pl. W zgłoszeniu bardzo prosimy o przekazanie najważniejszych informacji takich jak numer przesyłki oraz numer telefonu kontaktowego. 

oznacz moderatorów
Aga781108
#8 Zapaleniec#

Paczkomat Zdziarska 40 Warszawa, wyłączony od 6 dni!  Zgłosiłam reklamacje, jak mogę sprawdzić status reklamacji? nie dostałam żadnego potwierdzenia na mail. 

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Aga781108  Na chwilę obecną korzystanie z paczkomatu nadal nie jest możliwe. Serwis prowadzi działania mające na celu przywrócenie maszyny do pełnej sprawności.
W imieniu firmy przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Status złożonej reklamacji można sprawdzić kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Prosimy wówczas o podanie jej numeru IPR lub numeru przesyłki, której reklamacja dotyczy.
Złożona reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni kalendarzowych a odpowiedź przekazana na adres email wskazany w formularzu reklamacyjnym.

oznacz moderatorów
Aga781108
#8 Zapaleniec#

Czyli miałam racje, może trwać to nawet tygodnie. Ciekawe bo byłam tam nie RAZ i żadnego serwisu ani razu nie widziałam hah. Mamy XXI wiek, a paczkomatu nie umiecie otworzyć i wyjąć paczek no cyrk.  Współczuje osobom które kupiły sprzęt bo gwarancja im leci. Nie daruje tego ostatecznie skontaktuje się z rzecznikiem jak nie oddacie mi pieniędzy za zagraniczną paczkę w której nawet nie wiem czy jest to co zamówiłam. W takim razie będę dzwonić za 30 dni, dziękuję.

oznacz moderatorów
Client:55765836
#8 Zapaleniec#

U mnie tez jest ta sama sytuacja.Tydzien mija,odkąd nie mogę odebrać swoich rzeczy. Kontakt z biurem obsługi to zart.Dzwoniłam nawet do uokiku...Ciekawe,ze kurier moze mechanicznie otworzyć paczkomat,co było robione,bo dokładali paczki,ale juz zeby je wyjac,to nie-nie jest to możliwe. Skandal to mało powiedziane. Nie wiem,ile to jeszcze moze potrwać,tym bardziej, że u mnie tez żadnego serwisu nie widziałam 

oznacz moderatorów
Client:55765836
#8 Zapaleniec#

U nas czekamy na naprawę od wtorku,a mamy piątek. Poki co nikt się nie zjawił do paczkomatu.Paczek przekierować nie można, można tylko czekać.Jutro zaczyna się majówka i jedynie w niedzielę pracuje infolinia.Ciekawe,czy przedłużenie nie bedzie po terminie...Bylam bardzo zadowolona z i postu,ale ta sytuacja jest skandaliczna.Ciekawe,kiedy ktokolwiek się zjawić do naprawy

oznacz moderatorów
InPost
Ekspert InPost

@Client:55765836 Prosimy o podanie symbolu lub adresu tego paczkomatu w celu sprawdzenia jego aktualnego stanu technicznego. 

oznacz moderatorów
Client:55765836
#8 Zapaleniec#

LOD57A

oznacz moderatorów