Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
Poszłam dzisiaj odebrać paczki, a tam paczkomat nieczynny. Ekran czarny, na aplikacji niby wyszukuje lokacje paczkomatu, ale zdalnie nie da się odebrać paczki ani wysłać.
Co się dzieje z paczkomatem WAW517M?
@paula1456 napisał(a):
Dobry wieczór,
Poszłam dzisiaj odebrać paczki, a tam paczkomat nieczynny. Ekran czarny, na aplikacji niby wyszukuje lokacje paczkomatu, ale zdalnie nie da się odebrać paczki ani wysłać.
Co się dzieje z paczkomatem WAW517M?
Dzień dobry @paula1456,
Paczkomat wymaga weryfikacji, przesłaliśmy w tej sprawie zgłoszenie do oddziału. Przepraszamy za powstałe niedogodności.
Prosimy również o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta i podanie numeru przesyłki. Kontakt jest możliwy za pomocą Infolinii pod numerami: 722 444 000 oraz 746 600 000, przez czat oraz mailowo na adres bok@inpost.pl.