anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

„Błąd autoryzacji” przy płatności

flymen
#1 Nowicjusz#

Witam, 

Korzystam z aplikacji mobilnej Allegro, urządzenie to iPhone SE2 (iOS 17.0.2). Przy zakupach pojawia mi się błąd autoryzacji, bez względu na metodę płatności (karta/blik). Po wpisaniu kodu blik nawet na telefon nie przychodzi powiadomienie z prośbą o potwierdzenie płatności, natomiast ta sama aplikacja na urządzeniu iPad z iOS 17 działa poprawnie. Czy ktoś może miał taki błąd? 

IMG_2617.jpeg

IMG_2616.jpeg

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@flymen Czy zaktualizowałeś aplikację do najnowszej dostępnej wersji?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów