Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Co mam zrobić aby pieniądze z pierwszej nieudanej transakcji wróciły na moje konto, podczas płatności otrzymałęm komunikat (Błąd podczas przetwarzania płatności on-line), na moim koncie kwota została zablokowana natomiast w e-mail otrzymałęm informację że zakupy zostały opłacone, przy drugiej próbie udało się dokonać przelew, dzwoniłem do sklepu i tam uzyskałęm informację że zaksięgowali jedną wpłatę za jeden produkt, natomiast na moim koncie bankowym opłata została pobrana dwa razy za ten sam produkt.