anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd podczas przetwarzania płatności on-line

MAMY ROZWIĄZANIE!
RIDDICK-R10
#1 Nowicjusz#
  • Co mam zrobić aby pieniądze z pierwszej nieudanej transakcji wróciły na moje konto, podczas płatności otrzymałęm komunikat (Błąd podczas przetwarzania płatności on-line), na moim koncie kwota została zablokowana natomiast w e-mail otrzymałęm informację że zakupy zostały opłacone, przy drugiej próbie udało się dokonać przelew, dzwoniłem do sklepu i tam uzyskałęm informację że zaksięgowali jedną wpłatę za jeden produkt, natomiast na moim koncie bankowym opłata została pobrana dwa razy za ten sam produkt.
  • Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#

Środki w takim przypadku wrócą same w ciągu 3dni, nic nie musisz robić.

oznacz moderatorów
RIDDICK-R10
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za odpowiedź, 

Pozdrawiam 

oznacz moderatorów