Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam nie moge dokonac platnosci jedna z katrt dzwonilem do banku mowia ze wina musi byc po stronie allegro srodki na koncje sa . miesiac temu dokonywalem ta karta zakupow na allegro na zakupow i nie bylo problemu
probowalem oplacic na przegladarce opera czysczac wszystkie smieci nie pomoglo. na telefonie ten sam problem. odinstalowalem aplikacje ,zainstalowalem ponownie nie pomoglo. usunolem karte platnicza dodalem spowrotem tez nic nie pomaga
@marek_13_mk płatność kartą w zamówieniu a7d370e0-9450-11ed-b2f2-374b8f187391 się powiodła (ale była to inna karta), niż w zamówieniu nr 99a2bf90-945e-11ed-9b63-9dc416534abd i pozostałych zamówieniach, które próbowałeś opłacić kartą, o której piszesz, więc najprawdopodobniej problem dotyczy tej konkretnej karty. Być może minął jej termin ważności?
Karta ważna do 11.24 mówiłem że dzwoniłem do banku i mówili że z ich strony wszystko jest ok wina musi być ze strony allegro. Jeszcze miesiąc temu bez problemu placilem ta karta
@marek_13_mk dziękuję za informację! Poprosiłam o skonsultowanie tego problemu z operatorem, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
Mam ten sam problem i komunikat. Płatność przelewem z konta.
Podaj numer oferty, albo link, czy kupujesz z dostawą w Polsce czy za granicę?
Wysyłka do paczkomatu w Polsce. Nie wiem czy to jest wina oferty ponieważ próbowałem kupować z kilku ofert i każda kończyła się porażka. Pl mam 2 karty ale problem dotyczy jednej z z mbank gdzie zabezpieczeniem jest weryfikacja 3d
Numer zamówienia e9325481-94b3-11ed-9b63-9dc416534abd
Są to 4 wygrane licytacje, między innymi:
Mogę jeszcze dodać że jak rozmawiałem z Panem z banku i sprawdzał kartę mówił że nie miałem żadnej próby operacji z tej kary czyli allegro nic do nich nie wysyła z w związku z moimi płatnościami
@marek_13_mk napisaliśmy do Ciebie w tej sprawie wiadomość e-mail (nr sprawy 30605475). Podaliśmy tam dane, które mogą pomóc w wyjaśnieniu tej kwestii z bankiem. Wiem, że już się z nimi kontaktowałeś, ale otrzymaliśmy odpowiedź operatora płatności i wynika z niej, że to problem po stronie banku.