anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd podczas przetwarzania płatności online

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:105294862
#7 Wielbiciel#

Nie mogę zapłacić za zakup. Próbowałem płacić trzema różnymi kartami oraz GPAY. Zawsze ten sam błąd.
Bank twierdzi, że nie było żadnych zapytań

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:105294862 Cześć. 🙂 A jaki to błąd, co to za komunikat? Kiedy się dokładnie pojawia, po wpisaniu PINu / zatwierdzaniu transakcji w aplikacji? 

Nie pojawiły się inne zgłoszenia dotyczące problemów z płatnościami, zatem nie wygląda to na problemy po naszej stronie. Widzę, że korzystasz z przeglądarki — spróbuj dokończyć transakcje w trybie incognito lub z poziomu innej przeglądarki. 

oznacz moderatorów
Client:105294862
#7 Wielbiciel#

Cześć!

Błąd ten jest wskazany w piśmie, które przyszło na e-mail po próbie płatności. Jeśli nacisnę „Płacę”, po kilku sekundach wyświetli się komunikat "Płatność się nie udała. Zakup nieopłacony" Nie było żądania 3D Secure. Próbowałem przez aplikację, ale błąd jest ten sam.

Tutaj jest na przykład numer ostatniej nieudanej płatności
541f1f50-677e-11ee-8c87-6dc310aee551

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:105294862 Dziękuję. Prześlę tę sprawę do operatora płatności i dam znać, kiedy otrzymam odpowiedź. 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:105294862 Otrzymałam informację od operatora, że teraz powinno wszystko działać. Spróbuj ponownie zapłacić i daj mi proszę informację zwrotną, czy rzeczywiście jest okej. 🙂 

oznacz moderatorów
Client:105294862
#7 Wielbiciel#

Bardzo ci dziękuje za pomoc! Płatność przebiegła pomyślnie.

oznacz moderatorów