anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd powiązania konta Apple i Allegro, zwrot towaru

Client:41192699
#7 Wielbiciel#

Cześć,

 

Ze swojeto konta na iPhone dokonałem zakupu. Mimo, że posiadałem już inne konto, to utowrzyłem nowe na apple ID. Na tym koncie dokonałem zakupu towaru, który okazał się nie być oryginalny mimo zapewnień w ogłoszeniu. Towar chciałem zwrócić ze wspomnianego konta, jednak nie ma takiej możliwości - trzeba je najpierw połączyć kontem posiadającym przypisany adres email. Jak wspomniałem, posiadałem już konto, więc tak zrobiłem.

 

Tutaj pojawiają się kolejne komplikacje - mimo połączenia kont próba otowrzenia dyskusji z poziomu telefonu kończy się błędem ("Ta przestrzeń jest pusta. Błąd 404."). Podobnie przy wybraniu zwróćenia zakupu. Chiciałem też dodonać tego z poziomu przeglądarki, jednak tutaj, na istniejącym już wcześniej koncie, z którym powiązałem konto Apple, ostatni zakup nie jest widoczny. 

 

Co w takiej sytuacji mogę zrobić? Zależy mi na zwrocie produktu i odzyskaniu pieniędzy. 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41192699 Podaj proszę loginy obu kont i numer zamówienia, które chcesz zwrócić.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:41192699
#7 Wielbiciel#

Hej,

ID konta założonego na e-mail: Client:41192699

Konto na iPhone miało ID: Client:108106528, teraz pokazuje się takie samo jak w przeglądarce. Konto na iPhone zostało założone na jakiś wygenerowany applowy email: wnjc2yb4kp@privaterelay.appleid.com

 

Nr przesyłki: 4PX3000306781495CN

 

Pozdrawiam,

Przemek

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:41192699 W takim razie spróbuj zalogować się na konto Client:108106528 (możesz skorzystać z opcji przypomnienia hasła).

Konta Client:41192699 i Client:108106528 to dwa osobne konta. 

Wtedy będziesz mógł skontaktować się ze Sprzedającym w sprawie swojego zamówienia i złożyć reklamację. 

oznacz moderatorów

Client:41192699
#7 Wielbiciel#

Dzięki za pomoc. Rzeczywiście konto było cały czas aktywne. Przez aplikację mimo widocznego zakupu nie dało się go zwrócić. W przeglądarce po odzyskaniu hasła da się to zrobić.

 

Jeżeli przesyłka była dostarczona z Chin (o czym nie miałem pojęcia), to mam na swój koszt odesłać taki produkt mimo jawnego oszustwa ze strony sprzedającego?

 

Pozdrawiam,

Przemek

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:41192699 Najpierw skontaktuj się ze sprzedającym - być może zaproponuje Ci jakieś rozwiązanie. Jeśli nie, to złóż reklamację. Sprzedający po uznanej reklamacji musi zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty. 

oznacz moderatorów

Client:41192699
#7 Wielbiciel#

@ko_alka, Czy jeżeli kliknąłem już zwrot towaru, to cały czas mogę pisać do sprzedającego we wspomnianym przez Ciebie celu? Lokalizacja zwrotu pojawiła się dopiero na koniec formularza zwrotu. Towar był przysłany w paczce i obawiam się niepotrzebnych kosztów.

 

Dzięki za szybkie odpowiedzi 😉

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:41192699 Informacja o adresie do zwrotu znajdowała się już w ofercie przed zakupem, spójrz: 

Zrzut ekranu 2022-10-30 o 14.42.05.png

Cały czas możesz skontaktować się ze sprzedającym, żeby złożyć reklamację 🙂 

oznacz moderatorów