Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od jakiegoś czasu w aplikacji przy dzwonku wyświetla mi się powiadomienie o paczce do odbioru, a żadnej paczki do odebrania nie mam. Nawet jak coś zamówię i to przyjdzie to jest powiadomienie o dwóch paczkach, podczas gdy fizycznie jest tylko jedna. Jak wejdę w to powiadomienie to nie pokazuje żadnej paczki. Da się to jakoś wyłączyć?
@Iwonxx1990 czy próbowałaś je usunąć? Klikając trzy kropki po prawej stronie masz możliwość usunięcia powiadomienia.
Powiadomienie miga tylko na stronie głównej i po chwili znika. Jak je kliknę od razu to nie ma paczki widocznej żadnej, a jak wejdę w listę powiadomień to nie wiem, które to jest, a nie da się usunąć wszystkich.
Teraz siedziałam i usuwałam wszystkie powiadomienia. Po włączeniu aplikacji dalej miga komunikat o paczce do odbioru, a po kliknięciu go jest info, że nie mam jeszcze żadnych powiadomień. Myślę, że to jakiś błąd po prostu.
@Iwonxx1990 Spróbuj odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie. Daj znać czy problem się powtórzy.
Niestety reinstall nie pomógł.
@Iwonxx1990 W tej sytuacji muszę Cię prosić o zrzuty ekranu, na których problem będzie widoczny. Gdy je prześlesz, przekażę sprawę do konsultacji w zespole technicznym.
@nat_not napisał(a):@Iwonxx1990 W tej sytuacji muszę Cię prosić o zrzuty ekranu, na których problem będzie widoczny. Gdy je prześlesz, przekażę sprawę do konsultacji w zespole technicznym.
Ok, nie widać moich screenów tutaj. Mogę je jakoś na maila wysłać?
@Iwonxx1990 Tak, możesz je przesłać na spolecznosc@allegro.pl.
Wysłałam maila ze zdjęciami pozdrawiam
@Iwonxx1990 Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.
Dzień dobry, czy coś wiadomo w mojej sprawie? Problem wciąż występuje. Pozdrawiam
@Iwonxx1990 Dostałam informacje, że powiadomienie, które widać na przesłanym zrzucie, zostało do Ciebie wysłane prawidłowo - masz/miałaś taki przedmiot do odbioru. Jeśli usunęłać powiadomienia jak pisała @la_nika, to w tej zakładce było pusto, co również widać na zrzucie.
Jeśli chodzi o komunikat o dwóch paczkach - proszę, żebyś teraz wyczyściła dane aplikacji
(Konto> Ustawienia aplikacji> Wyczyść dane aplikacji). Jeśli problem nadal będzie występować, napisz z której wersji aplikacji korzystasz i na jakim systemie operacyjnym.
Wyczyściłam dane, komunikat dalej się wyświetla. Wersja aplikacji 7.18.2
Właśnie zaktualizowałam do wersji 7.19 1, ale problem jest nadal
@Iwonxx1990 Zespół techniczny potwiedził problem. Trwa ustalanie co jest jego przyczyną. Przepraszamy za nieprawidłowości i prosimy o cierpliwość.
Dzień dobry, czy po tych kilku dniach coś wiadomo? Problem w aplikacji wciąż jest.
@Iwonxx1990 Prace nad rozwiązaniem tego problemu wciąż trwają. Mogę jedynie prosić o jeszcze odrobinę cierpliwości.