anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd powiadomienia w aplikacji *dzwonek

Iwonxx1990
#7 Wielbiciel#

Od jakiegoś czasu w aplikacji przy dzwonku wyświetla mi się powiadomienie o paczce do odbioru, a żadnej paczki do odebrania nie mam. Nawet jak coś zamówię i to przyjdzie to jest powiadomienie o dwóch paczkach, podczas gdy fizycznie jest tylko jedna. Jak wejdę w to powiadomienie to nie pokazuje żadnej paczki. Da się to jakoś wyłączyć?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Iwonxx1990 czy próbowałaś je usunąć? Klikając trzy kropki po prawej stronie masz możliwość usunięcia powiadomienia. 

Screenshot_20220118-211502_Allegro.jpg

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Iwonxx1990
#7 Wielbiciel#

Powiadomienie miga tylko na stronie głównej i po chwili znika. Jak je kliknę od razu to nie ma paczki widocznej żadnej, a jak wejdę w listę powiadomień to nie wiem, które to jest, a nie da się usunąć wszystkich.

oznacz moderatorów

Iwonxx1990
#7 Wielbiciel#

Teraz siedziałam i usuwałam wszystkie powiadomienia. Po włączeniu aplikacji dalej miga komunikat o paczce do odbioru, a po kliknięciu go jest info, że nie mam jeszcze żadnych powiadomień.  Myślę, że to jakiś błąd po prostu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Iwonxx1990 Spróbuj odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie. Daj znać czy problem się powtórzy.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Iwonxx1990
#7 Wielbiciel#

Niestety reinstall nie pomógł. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Iwonxx1990 W tej sytuacji muszę Cię prosić o zrzuty ekranu, na których problem będzie widoczny. Gdy je prześlesz, przekażę sprawę do konsultacji w zespole technicznym.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Iwonxx1990
#7 Wielbiciel#

@nat_not  napisał(a):

@Iwonxx1990 W tej sytuacji muszę Cię prosić o zrzuty ekranu, na których problem będzie widoczny. Gdy je prześlesz, przekażę sprawę do konsultacji w zespole technicznym.


Ok, nie widać moich screenów tutaj. Mogę je jakoś na maila wysłać?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Iwonxx1990 Tak, możesz je przesłać na spolecznosc@allegro.pl.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Iwonxx1990
#7 Wielbiciel#

Wysłałam maila ze zdjęciami pozdrawiam

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Iwonxx1990 Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Iwonxx1990
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, czy coś wiadomo w mojej sprawie? Problem wciąż występuje. Pozdrawiam 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Iwonxx1990 Dostałam informacje, że powiadomienie, które widać na przesłanym zrzucie, zostało do Ciebie wysłane prawidłowo - masz/miałaś taki przedmiot do odbioru. Jeśli usunęłać powiadomienia jak pisała @la_nika, to w tej zakładce było pusto, co również widać na zrzucie. 

Jeśli chodzi o komunikat o dwóch paczkach - proszę, żebyś teraz wyczyściła dane aplikacji
(Konto> Ustawienia aplikacji> Wyczyść dane aplikacji). Jeśli problem nadal będzie występować, napisz z której wersji aplikacji korzystasz i na jakim systemie operacyjnym.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Iwonxx1990
#7 Wielbiciel#

Wyczyściłam dane, komunikat dalej się wyświetla. Wersja aplikacji 7.18.2

oznacz moderatorów

Iwonxx1990
#7 Wielbiciel#

Właśnie zaktualizowałam do wersji 7.19 1, ale problem jest nadal

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Iwonxx1990 Zespół techniczny potwiedził problem. Trwa ustalanie co jest jego przyczyną. Przepraszamy za nieprawidłowości i prosimy o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Iwonxx1990
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,  czy po tych kilku dniach coś wiadomo? Problem w aplikacji wciąż jest.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Iwonxx1990 Prace nad rozwiązaniem tego problemu wciąż trwają. Mogę jedynie prosić o jeszcze odrobinę cierpliwości.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów