Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie opłacenia zamówienia pojawia się błąd jak na załączonym zdjęciu. Problem trwa już kilkanaście godzin. Kolejne próby nic nie dają.
A z innego urządzenia, a czym i jak chcesz opłacić? obrazka żadnego nie ma.
Nie wiem dlaczego zdjęcia się nie załącza.
Treśćk omunikatu na czerwonej wstędze u dołu to: Nie udało się wysłać formularza. Spróbuj ponownie.
A to rodzaj płatności> przelew tradycyjny?
Dostawa: paczkomat - opcja udostępniona przez sprzedającego na moją prośbę.
Płatność wybrana: blik
Dokładnie to problem pojawia się po wyborze sposobu dostawy i wskazaniu adresu, ale przed przejściem do formy płatności.
To może paczkomat nieczynny, sprawdzałeś na mapie?
Paczkomat czynny. W ciągu ostatniej doby zamówiłem kilka dostaw do niego. Przed chwilą sprawdziłem z ciekawości inny paczkomat z listy. Ta sama historia.
Dotarłem do wątku z podobnym problemem. Tam pomogło skorzystanie z innej przeglądarki.
U mnie problem istnieje na EDGE, Chrome, Firefox i Opera. Wszystkie w ostatniej wersji i po wypruciu ciastek.
@hyon prześlij proszę zrzut całego ekranu z adresem strony i datą i godziną.
Podaj też proszę numer oferty, w której próbujesz dokonać zakupu.
@la_nika Zakup obejmuje 55 lub 56 niezależnych ofert od jednego użytkownika. Wskazanie ich wszystkich nie jest proste, więc mam nadzieję, że wystarczą te przykładowe.
abaa84a2-7061-4b41-84b1-6417c181a8e1
92a36ddb-95e3-4221-ba87-4ad333640216
41f25f54-0360-4457-93b3-1a433f2e6bd5
49d4f049-59ba-4a02-8ce2-a8218a961436
b176df93-21a2-48b1-9ec0-2225298e0797
4fb414da-c8ca-454c-a0d7-9c457ee17294
9afa0603-4336-4b3d-9f24-4b19de55db48
12714de5-20b3-4375-b847-17b076117a1f
1570a049-5bc2-4d5d-87a6-5839a98d65d8
1b33cf89-16fe-4ae2-8e9f-de97377d6cf1
e33edb48-ff4d-410a-929c-f19dc35612e0
626163b8-cc56-424e-910a-f50e887edc92
@hyon dziękuję za zrzut! Skonsultuję to z Działem technicznym i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. Poproszę Cię jeszcze o chwilę cierpliwości.