Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam dzisiaj tj 21.03 chciałam dokonać zakupu i opłacić go Blik , niestety w bankowości pojawił się błąd. Probowałam 3 razy dokonać zapłaty za produkt o ile nie udało się zapłacić o tyle pobrało mi z konta trzy krotnie pieniądze za produkt. Zakup anulowałam , czy odeślą mi pieniądze za niezrealizowany zakup?
@marzenkapiotrek Czy pieniądze zostały pobrane z konta czy na nim zablokowane? Jeśli zablokowane, skontaktuj się z bankiem w celu ustalenia kiedy kwota wróci na rachunek.
Zostały pobrane z konta a przy transakcjach widnieje kłutka
@marzenkapiotrek W takim razie prześlij potwierdzenia tych wpłat przez formularz. Sprawdzimy gdzie utknęły środki.
Problem w tym że nie mogę wejść w żadną z tych transakcji w związku z tą kłudką i nie mam możliwości wejść w potwierdzenia tych wpłat.
@marzenkapiotrek Czyli prawdopodobnie środki są zablokowane. Najlepiej skontaktuj się w tej sprawie z bankiem.
Dobrze jutro się wybiorę do banku dziękuję za poświecony mi czas ☺️