Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@dr_bizarre Czy próbowałeś odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie?
Oczywiście, w pierwszym kroku. Niestety bez skutku.
Wygląda to jak na poniższym filmiku:
@dr_bizarre wersja 7.48.0 działa bez problemu IOS 17.1.2
Jak widać na filmiku który nagrałem nie w każdych warunkach. To, że działa u Ciebie nie oznacza automatycznie, że jest zupełnie wolna od błędów.
Dopiero doczytałem numery wersji. Potwierdzam, przed aktualizacją do 7.49 działało poprawnie
@dr_bizarre Przekazałam Twoje zgłoszenie do weryfikacji. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@dr_bizarre Jeszcze raz dziękujemy za zgłoszenie. 🙂 Pracujemy nad usunięciem usterki