Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj dokonałam zakupu taśmy na kwotę 96 zl. I wyskoczyło że płatność nie powiodła się a z konta pobrało. Dziś sprawdzałam i problem dalej jest ten sam. Co dalej robić?
@Client:48507687 płatność nie powiodła się i została anulowana. Wróci na Twoje konto w ciągu 2 dni roboczych.
Widzę, że błąd z płatnością wystąpił po stronie Twojego banku.
Rozumiem, to znaczy że mam poczekać najpierw na zwrot że strony banku czy mogę ponownie zapłacić, a jedna transakcja wroci ?
Pierwszy raz zdążyła mi się taka sytuacja.
@Client:48507687 oczywiście możesz ponowić płatność, natomiast zachęcam Ciebie też do kontaktu z bankiem i wyjaśnienie dlaczego pojawił się ten błąd z płatnością.
Rozumiem zaniepokojenie tą sytuacją - uspokojam, że pieniądze wrócą na Twoje konto.
Dziękuję ślicznie za poradę.