anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w płatności

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:48507687
#7 Wielbiciel#

Wczoraj dokonałam zakupu taśmy na kwotę 96 zl. I wyskoczyło że płatność nie powiodła się a z konta pobrało. Dziś sprawdzałam i problem dalej jest ten sam. Co dalej robić? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:48507687 płatność nie powiodła się i została anulowana. Wróci na Twoje konto w ciągu 2 dni roboczych.

Widzę, że błąd z płatnością wystąpił po stronie Twojego banku.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:48507687
#7 Wielbiciel#

Rozumiem, to znaczy że mam poczekać najpierw na zwrot że strony banku czy mogę ponownie zapłacić,  a jedna transakcja wroci ? 

oznacz moderatorów
Client:48507687
#7 Wielbiciel#

Pierwszy raz zdążyła mi się taka sytuacja. 

oznacz moderatorów
gdvorek
Moderator
Moderator

@Client:48507687 oczywiście możesz ponowić płatność, natomiast zachęcam Ciebie też do kontaktu z bankiem i wyjaśnienie dlaczego pojawił się ten błąd z płatnością.

Rozumiem zaniepokojenie tą sytuacją - uspokojam, że pieniądze wrócą na Twoje konto.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów
Client:48507687
#7 Wielbiciel#

Dziękuję ślicznie za poradę. 

oznacz moderatorów