anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd w "kupionych"

MAMY ROZWIĄZANIE!
Joo2
#7 Wielbiciel#

Witam, kupiłam produkty. Dostałam informację od allegro o zwrocie wpłaconej kwoty od sprzedawcy. Skontaktowałam się ze sprzedawcą, podobno wystąpił jakiś błąd, w wyniku którego nastąpił ten zwrot. Pieniądze zostały mi faktycznie zwrócone; towar zamówiłam ponownie już bez problemów został wysłany. Ale na koncie wisi mi poprzedni niezrealizowany zakup, opłacony i oczekujący na wysyłkę. Co z tym można zrobić?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
xyz96
#21 Demiurg#

@Joo2 Nic z tym nie musisz robić, w niczym Ci to nie przeszkadza. Jeżeli jednak nie chcesz go widzieć, kliknij Szczegóły zakupu przy tym produkcie i poniżej Ukryj.

oznacz moderatorów