anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd z płatnośćią blik bez kodu

Akudama
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. Chciałbym zgłosić błąd w aplikacji.

Sytuacja powtórzyła się już kilkukrotnie, więc nie jest to pojedynczy przypadek.

Mam dodane dwa konta blik, używam aplikacji.

Chcę zapłacić za zakupy z użyciem opcji Blik bez kodu.

Wybieram drugie w kolejności z kont i klikam KUPUJĘ I PŁACĘ.

Płatność jest realizowana z konta pierwszego na liście.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Akudama Czy próbowałeś wyjaśnić tę sprawę ze swoim bankiem?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Akudama
#1 Nowicjusz#

Nie, bo błąd jest po stronie aplikacji mobilnej Allegro.
Nazwę konta Blik, żeby było łatwiej:

konto1
konto2

zaznaczam, żeby zapytanie o płatność było realizowane z konto2
Po kliknięciu KUPUJĘ I PŁACĘ wyskakuje okienko z oczekiwaniem na płatność z konto1

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Akudama W pierwszej kolejności skontaktuj się z bankiem. Jeśli to nie pomoże, konieczne będzie przesłanie do nas zrzutów ekranu lub filmiku, na którym przedstawisz opisany problem.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Akudama
#1 Nowicjusz#

Ja nie chcę spędzić z tym problemem ani minuty więcej, to nie moja praca. Poradziłem z użyciem serwisu wpisując kod.

To jest zgłoszenie, które powinno zostać przesłane do zespołu testerów w celu wprowadzenia poprawki, o ile okaże się, że ten problem jest reprodukowalny.

Tyle z mojej strony.

Pozdrawiam i dziękuję.

Krzysiek

oznacz moderatorów