Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Chciałbym zgłosić błąd w aplikacji.
Sytuacja powtórzyła się już kilkukrotnie, więc nie jest to pojedynczy przypadek.
Mam dodane dwa konta blik, używam aplikacji.
Chcę zapłacić za zakupy z użyciem opcji Blik bez kodu.
Wybieram drugie w kolejności z kont i klikam KUPUJĘ I PŁACĘ.
Płatność jest realizowana z konta pierwszego na liście.
@Akudama Czy próbowałeś wyjaśnić tę sprawę ze swoim bankiem?
Nie, bo błąd jest po stronie aplikacji mobilnej Allegro.
Nazwę konta Blik, żeby było łatwiej:
konto1
konto2
zaznaczam, żeby zapytanie o płatność było realizowane z konto2
Po kliknięciu KUPUJĘ I PŁACĘ wyskakuje okienko z oczekiwaniem na płatność z konto1
@Akudama W pierwszej kolejności skontaktuj się z bankiem. Jeśli to nie pomoże, konieczne będzie przesłanie do nas zrzutów ekranu lub filmiku, na którym przedstawisz opisany problem.
Ja nie chcę spędzić z tym problemem ani minuty więcej, to nie moja praca. Poradziłem z użyciem serwisu wpisując kod.
To jest zgłoszenie, które powinno zostać przesłane do zespołu testerów w celu wprowadzenia poprawki, o ile okaże się, że ten problem jest reprodukowalny.
Tyle z mojej strony.
Pozdrawiam i dziękuję.
Krzysiek