anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Bład - ups mamy problem

SoniaB13
#1 Nowicjusz#

Cześć,

Nie potrafię z koszyka przejść do płatności. Od wczoraj wyskakuje mi błąd "Ups! Mamy problem. Wyglada na to, że wystapil problem po naszej stronie. Sprobuj ponownie za chwilę". I jest tak cały czas. Restartowalam telefon. Jedyne co mogę kupić to przez "szybki zakup", ale w tym przypadku nie mogę kupić wiecej niż jedbej aukcji od sprzedającego. Czy ktoś oprocz odinstalowania i zainstalowania apki ma jakis pomysl?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SoniaB13 Cześć. 🙂 Sprawdź proszę, czy Twoja aplikacja jest zaktualizowana. Jeśli tak, to prześlij mi zrzut ekranu z tym komunikatem i prześlę Twoje zgłoszenie do Działu Technicznego 

oznacz moderatorów